Kamu Maybach S600-ra lehet lecsapni a NAV árverésén
Az igen egyedi típusjelzést viselő, erősen lelakott állapotú Mercedes S-osztály 8 millió forintos becsértékű.
Az igen egyedi típusjelzést viselő, erősen lelakott állapotú Mercedes S-osztály 8 millió forintos becsértékű.
Megérkezett a Mythos sorozat első képviselője, a Forma 1 ihlette Mercerdes-AMG PureSpeed.
Megkezdődött a 4 hengeres motorral szerelt hátsókerék-hajtású Mercedes-AMG GT 43 hazai forgalmazása.
A nemzetközi menetpróbán nemcsak a szinte teljesen hangtalanul suhanó elektromos G-osztályt, hanem annak 6 hengeres dízel és benzines, illetve biturbó V8-as változatát is vallatóra fogtuk. Teszten a legendás kockaterepjáró legújabb verziói.
A kocsit Rákay vállalkozása a Mészáros Lőrinchez köthető MBH Bank cégének segítségével lízingeli.
Típustól függően akár 95 millió forintba is kerülhet az autó, amelyen egy közel nyolcmilliós fényezést suvickolt éppen Rákay, amikor lekapta a fotós.
Ugyanolyan ólomnehéz, mint a Tesla Cybertruck, de nagyon más karakterű villanyautó a négy motor által hajtott Mercedes G 580 with EQ Technology, mely gombnyomásra akár helyben is képes megfordulni.
A Mercedes-AMG GT 63 S E Performance alapára bőven 90 millió forint felett alakul.
A Mercedes G 580 with EQ Technology Edition One árcéduláján több mint 75 millió forintos összeg szerepel.
A 6 hengeres Mercedes-AMG CLE 53 4Matic+ Cabrio vászonteteje 20 másodperc alatt lenyitható.
A 6 hengeres erőforrású legsportosabb új E-Klasse akár 100 kilométert is képes megtenni némán elektromosan suhanva.
A legerősebb és egyben tisztán elektromos új G-Klasse bő 20 millió forinttal olcsóbb a biturbó V8-as benzines AMG csúcsmodellnél.
A kerekenként egy-egy villanymotort felvonultató 3,1 tonnás Mercedes G 580 with EQ Technology nyomatéka messze meghaladja az 1100 Nm-t.
A vadonatúj Mercedes-AMG GT 63 S E Performance még az F1 technikát felvonultató szuperlimitált és méregdrága Mercedes-AMG One-nál is jobban gyorsul.
A brutálisan erős 4 literes benzinmotor mellé most először 48 V-os lágyhibrid technika került a G 63-as csúcsmodellben.
A ráncfelvarráson átesett G-Klasse legendás G 500-as modellje immár nem V8-as, hanem csak 6 hengeres motort vonultat fel.
A BMW, az Audi és a Mercedes vezetőivel tárgyalt Nagy Márton, és megegyeztek abban, hogy az autóipar korlátozása rossz lenne az EU-nak, ahogy a kínai elektromos autók büntetővámja is.
A Mercedes-AMG várhatóan két év múlva leplezi le vadonatúj tisztán elektromos sportterepjáróját.
A Mercedes-AMG GT 63 Coupé egyike azon utolsó teljesen őszinte izomautóknak, melyek hajtásában egyetlen elektronnyi elektromosság sincs. Zárt pályán feszegettük az 585 lóerős legharagosabb új sváb csúcskupé határait.
A jól ismert 4 literes biturbó V8-as benzinmotorban bőven van még erőtartalék.