Kiszivárgott: ilyen lehet az új Porsche 911 GT3
A Porsche gőzerővel dolgozik azon, hogy elkészüljön a 911 GT3 ráncfelvarrásával. Néhány árulkodó kép viszont kiszivárgott.
A Porsche gőzerővel dolgozik azon, hogy elkészüljön a 911 GT3 ráncfelvarrásával. Néhány árulkodó kép viszont kiszivárgott.
A 911 GT2 Evóból mindössze tizenegy példányt készítettek 1995-ben. Az eladásra kínált darab ezek közül az egyik, csupán hétezer kilométeres futásteljesítménnyel.
A stuttgartiak megújult négyajtós autója jobban hasonlít mostantól a 911-esre. A sebesség, a luxus terén is nagyot lépett előre az elődjéhez képest, az új V8-as csúcsdízellel szerelve pedig a világ leggyorsabb gázolajos utcai autójának számít.
A németek szerint jobb lesz az akkumulátor és az ülés sem lesz annyira "gáz", mint a Teslában.
Feltöltötték a YouTube-ra az összeszerelés lépéseit. Csak kapkodjuk a fejünket.
V6-os és V8-as turbófeltöltős motor jár majd hozzá, a középkonzolba pedig egy 12 hüvelykes érintőképernyőt tettek.
A német sportautógyár külön céget alapított, hogy nagy erőkkel tudjon koncentrálni a közeljövő autóipari fejlesztéseinek legfontosabb irányaira, az önvezető autókra és a járművek közti kommunikációra.
Az utóbbi hónapokban komoly változáson ment keresztül a Porsche modellpalettája: a Boxster/Cayman páros elbúcsúzott a hathengeres szívó boxermotortól, a helyére új az fejlesztésű turbós négyhengeres blokk érkezett. Előtte nem sokkal a 911 belépőmodellje is elköszönt a feltöltő nélküli erőforrástól, így mostantól a 911 Carrerában biturbó hathengeres termeli a lóerőket. Megpróbáltuk kideríteni, hogy mindez milyen hatással volt a vezetési élményre!
A németek az egész középkonzolt újragondolták, és egy sokkal letisztultabb végeredmény született.
Az utóbbi 45 évben jó néhányszor zsebelték már be a győzelmet, legutóbb épp tavaly.
Most, hogy feloldották a sebességkorlátozást a Zöld Pokolban, jöhet a trónfosztás.
A Zotye luxusterepjárója az április 25-én kezdődő Pekingi Autószalonon fog bemutatkozni.
Sosem szabad összekeverni a gázt és a féket, különben baj lesz.
Egy amerikai licitálós oldalon lehet hozzájutni a Porsche csúcsmodelljéhez az újkori árának a töredékéért, a bökkenő mindössze annyi, hogy csúnyán össze van törve.
A gépjárműgyártók üzemei közt vannak igen látványosak, íme egy csapatnyi belőlük.
Méghozzá azért, mert a szóban forgó 911 GT1 Evolution egy valódi versenyautó, amit utólag alakítottak át közúti használatra alkalmas autóvá. És valaki nagyon sok pénzért hamarosan megveheti egy monacói árverésen.
A német gyártó egy amolyan „vissza az eredeti koncepcióhoz” típusú autónak szánja a 911 R-t, amelybe egy feltöltés nélküli 4.0 literes szívómotort raknak, ráadásul csak kézi váltóval összekapcsolva.
A stuttgartiak nagyon eltalálták a modellt, nem is változtattak rajta sokat. Szerencsére.
A 40 éves Sz. Attila az M7-esen támadt rá két nőre, akik egy furgonban menekülteket szállítottak. A rendőrség szerint tette nem meríti ki a garázdaság vétségét.
Még megbecsülni is nehéz, hogy mennyibe kerülhetnek az autók, de csak a három legkülönlegesebbért el lehetne kérni közel 3 milliárd forintot.