7 tökéletes kép: így fejlődött a Porsche 911
Az elmúlt fél évszázad alatt egyszerűen nem tudtak hibázni a stuttgartiak.
Az elmúlt fél évszázad alatt egyszerűen nem tudtak hibázni a stuttgartiak.
Egy "kicsit" megpiszkálták a stuttgarti autó motorját, hogy aztán őrült fokozatban tudjanak vele haladni az autópályán.
A Porsche Cayenne a fasorban sincs ehhez a látványtervhez képest. Reméljük, Stuttgartban is látják.
A piros a karácsony színe és a Porsche Exclusive csapata készített is az alkalomra egy Panamera Turbót ebben a színben.
A stuttgartiak autóját úgy hagyták faképnél, mintha egy rajtnál felejtett volna el a sofőr a gázra lépni.
Semmi esetre sem Porsch ("pors") vagy Porschee ("porsí").
Fogyasztásmanipuláló szoftvert keresnek a Porschénél a hatóságok.
Jócskán el vannak maradva az európai és a japán gyártók a Teslától az elektromos autók fejlesztésében. A hétvégén azonban több nagyratörő tervet is közöltek.
A francia hatóságok eléggé ugranak minden gyanúsnak tűnő elhagyott járműre a terrorfenyegetettség miatt. Ezt a Porschét is alaposan "megmotozták".
Ezen kívül, a 911 RSR azért is formabontó a német cégtől, mert a hátsó tengely előtt kapott helyet az 510 lóerős szívó boxermotor, aminek kevesebb mint 1,3 tonnát kell mozgatnia.
A több mint 21 hektáros területen elhelyezkedő komplexumban tesztpálya, folyamatosan változó versenyautó-kiállítás és fine dining étterem is helyet kapott, továbbá ez lett a székhelye a Porsche Motorsport North Americának is.
Sokan kincsként vigyáznának egy Porsche 356-ra, de nem Guy Newmark.
Elsőre lehet, hogy csak túlzásba vitt optikai tuningnak tűnik a TechArt által kezelésbe vett 911 Turbo GTstreet R, valójában azonban egy szupersportautókat megsemmisítő közúti rakéta.
Először Lengyelországban suhantunk az új Panamerával, majd átugrottunk Németországba, hogy megnézzük a négyajtós sportkocsi gyártását.
A stuttgartiak elővették a legféltettebb autóikat a raktárból, hogy lefotózzák őket a nagyközönségnek. Igazi ritkaság mindegyik.
Az olaszok és a németek együtt vetnének véget a Tesla elektromos egyeduralmának.
A hollywoodi színész idén tavasszal hagyott fel a profi autóversenyzéssel, hogy a családjára és a színészetre tudjon koncentrálni. Az autóversenyzős reflexeit viszont nem tudja olyan könnyen elfelejteni.
Mindössze 290 példányt gyártottak a Carrera RS NGT-ből, ami gyárilag szerelt bukócsővel gurult ki a kereskedés kapuján.
A 2016-os "kis" Porsche már olyan jól gyorsul, mint egy 10 éves "nagy" Turbo S, ezenkívül az új modell fékeit és egyéb képességeit is alaposan próbára tettük a kanyargós német hegyi utakon.
Ha igazak a pletykák, akkor az elektromos meghajtású Mission E mellett egy másik autóval is meglepik a közönséget.