Kíváncsi mennyit kaszálnak egy-egy Porschén és Ferrarin? Eláruljuk
A prémiumkategóriás autók és sportkocsik piacán igen komoly árréssel dolgoznak a gyártók. Mutatjuk, hogy pontosan mekkorával!
A prémiumkategóriás autók és sportkocsik piacán igen komoly árréssel dolgoznak a gyártók. Mutatjuk, hogy pontosan mekkorával!
Egészen elképesztő, hogy egy belsőégésű motor nélküli sportkocsi manapság már milyen teljesítményre és sebességre lehet képes.
A német gyártó érkezőben lévő új SUV-ja minden korábbinál erősebb lesz. És egyben rendkívüli módon polgárpukkasztó.
A zuffenhauseni sportmárka tervezői vélhetően gyorsan a szívükhöz kaptak, amikor először rápillantottak erre a távol-keleti autóra.
Ez a sportkocsi nagyon becsapós, hiszen évtizedekkel korábbi modellnek tűnik, pedig a réginek tűnő lemezek alatt a legmodernebb technika rejtőzik.
A német gyártó ezen ikonikus modelljét az ígéretek szerint közúton legalább akkora élmény vezetni, mint versenypályán.
A német gyártó puttonyos nagyautójával igen gyorsan célba juttathatók a különböző szállítmányok.
Az 1965-ben gyártott autónak minden alkatrésze eredeti, a gumija több mint fél évszázada van a felnin.
Elsőre nem is tűnik rossz üzletnek a maga 5,2 millió forintos árával, de nem véletlenül kerül ennyibe.
A hangmérnökök mikrofont dugtak a kipufogóhoz, hogy kiderüljön, melyik autónak van a legvadítóbb hangja.
Az elmúlt fél évszázad alatt egyszerűen nem tudtak hibázni a stuttgartiak.
Egy "kicsit" megpiszkálták a stuttgarti autó motorját, hogy aztán őrült fokozatban tudjanak vele haladni az autópályán.
A Porsche Cayenne a fasorban sincs ehhez a látványtervhez képest. Reméljük, Stuttgartban is látják.
A piros a karácsony színe és a Porsche Exclusive csapata készített is az alkalomra egy Panamera Turbót ebben a színben.
A stuttgartiak autóját úgy hagyták faképnél, mintha egy rajtnál felejtett volna el a sofőr a gázra lépni.
Semmi esetre sem Porsch ("pors") vagy Porschee ("porsí").
Fogyasztásmanipuláló szoftvert keresnek a Porschénél a hatóságok.
Jócskán el vannak maradva az európai és a japán gyártók a Teslától az elektromos autók fejlesztésében. A hétvégén azonban több nagyratörő tervet is közöltek.
A francia hatóságok eléggé ugranak minden gyanúsnak tűnő elhagyott járműre a terrorfenyegetettség miatt. Ezt a Porschét is alaposan "megmotozták".
Ezen kívül, a 911 RSR azért is formabontó a német cégtől, mert a hátsó tengely előtt kapott helyet az 510 lóerős szívó boxermotor, aminek kevesebb mint 1,3 tonnát kell mozgatnia.