Megjöttek az első képek a vadonatúj Skoda Kodiaq-ról
Közeleg a csehek középkategóriás szabadidő-autójának bemutatója, így fel lehet készülni az egyre gyakoribbá váló információ csepegtetésre.
Közeleg a csehek középkategóriás szabadidő-autójának bemutatója, így fel lehet készülni az egyre gyakoribbá váló információ csepegtetésre.
A csehek levédettek néhány modellnevet Észak-Amerikában, ami az első lépése lehet a márka bevezetésének.
A tanulmányautó 26 diák közreműködésével készült el 1700 munkaóra alatt.
Igaznak bizonyultak a korábbi híresztelések a szabadidő-autó a Kodiaq nevet viseli majd.
Összesen ugyanis hét darabot gyártottak belőle, és elvileg ez az egyetlen, amely fennmaradt.
A mostani jubileummal együtt immáron ötmilliónál tart a típus, mióta 1996-ban piacra dobták.
A 100 MBX Coupé 1966-ben gördült le először a futószalagról, de semmit sem vesztett dicsfényéből.
A csehek először tettek közzé hivatalos anyagot, amelyen keresztül sejtetni engedik a hamarosan megjelenő Kodiak szabadidőautó főbb vonalait.
Az egyre erősebb márkává váló csehek, három éven belül négy szabadidő-autót terveznek bemutatni. Kettő, nagyjából már ismert is, az egyik a képeken nagyon látványosnak ígérkező, nagyjából Fabia méretű Polar.
Hamarabb érkezhet a csehek SUV-ja, mint azt eddig gondoltuk.
Rendesen odaléptek a gázra, de az újragondolt Skoda így is állta a sarat.
A Laurin & Klement Voiturette A modellből mindössze 44 példány készült, egyliteres, kéthengeres motorral, és hét lóerős teljesítménnyel.
Most indul a prágai dizájnhét, amelynek megvan a hivatalos járműve. Mint egy ékszer, leginkább olyan a Skoda Superb Black Crystal.
A cseh gyártót öt éven át vezető Winfried Vahland, akit éppen a dízelbotrány miatt áthelyeztek egy másik pozícióba, otthagyja a vállalatot.
A Volkswagen, az Audi, a Seat és a Skoda is elindított egy külön oldalt, ahol ellenőrizni lehet, érintett-e az adott márka autója a dízelbotrányban.
Hétmillió forint alatt kínálja a cseh márka zászlóshajójának puttonyos változatát, a Skoda Superb Combit.
Máris késésben vagyunk az uniós pénzek lehívhatósági versenyében, Simicska Lajos továbbra is persona non grata az állami megrendeléseknél, előállították Lagzi Lajcsit, mivel évek óta meglophatta a közműszolgáltatóit. David Attenborough a zöldenergiás tudományos innovációk felfűtését kérte a világ vezetőitől, a VW vezére lemondott, de csak miután “minden lehetséges módon” bocsánatért esedezett, mert a cég átverte a világot a dízeleivel. A hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
A Skoda szóvivője csütörtökön közölte, hogy egyes típusaiba manipulált motorokat szereltek be. A hír nem új, a VW-leányvállalatnál már kedden elismerték, hogy használtak trükkös dízelmotorokat. A 2009 és 2013 között gyártott Fabia, Roomster, Octavia és Suberb típusok egy része lehet érintett. Az újabb modellekkel nincs probléma – erősítette meg a szóvivő. Közben Martin Winterkorn vezérigazgató után újabb vezetők távozhatnak a botrány miatt a VW-csoporttól.
Újabb trolibuszok érkeztek Budapestre, és ezekkel együtt már hét jármű sorakozik az új flottából a BKV Zách utcai telephelyén. Idén 20 szóló és 16 csuklós Solaris-Skoda troli érkezik a fővárosba. A járműveket tesztelés után állítják forgalomba, akárcsak az új villamosokat.
2007 óta van jelen a cseh márka a kínai piacon, ezalatt másfél millió autót értékesítettek.