A menő vállalkozók már nem Facebookon és Google-ön hirdetnek, hanem Twitteren és Snapchaten
Így fogják meg a nekik fontos célcsoportokat.
Így fogják meg a nekik fontos célcsoportokat.
Evan Spiegel, a Snapchat vezére több ponton kritizálta a Facebook algoritmusait és hozzáállását – nem alaptalanul. A problémáknak mi, felhasználók isszuk meg a levét.
A Facebook eddigi stratégiáját látva nem lepődnénk meg, ha hamarosan a közösségi oldal alkalmazásában is látnánk a Snapchat legújabb funkcióját, ami egyébként a fiatalok körében nagyon hasznos lehet.
Túlzás nélkül állíthatjuk, hogy a Facebook már sportot űz a Snapchat minden egyes funkciójának lemásolásából, most például a Messengerre került egy "játék" a riválist koppintva.
Világszerte több helyen, köztük Magyarországon is gondok jelentkeztek hétfő éjjel a Facebook egyetlen valamirevaló riválisaként tekinthető Snapchat működésében.
A Snapchatet sokáig úgy emlegették, mint az egyetlen alkalmazást, amely fel tudná venni a versenyt a Facebookkal. A feltételes mód nem véletlen: az új adatokból úgy tűnik, erre halvány esélye sincs.
Új, kiterjesztett valóság alapú funkció érkezett a Snapchatbe, amellyel feldobhatók az egyébként kommersznek tűnő fotók.
Több mint 2 milliárd ember használja aktívan. Több adatot halmozott fel rólunk 11 éves fennállása óta, mint amennyit az egész emberiség az írásbeliség óta. Néhány mérnöktől függ, hogy mi jelenhet meg a hírfalunkon. A Facebookon több mint egy órát töltünk naponta. Összefoglaltuk, hogyan jutottunk idáig, és hogy mi történik velünk valójában a Facebookon.
Egy időszakos akcióban több közösségi szolgáltatás használatát is korlátlanná tette a Telekom. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy aki bekapcsolja az opciót, annak a közösségi oldalak használata nem számolódik majd bele a havi adatforgalmi keretbe, nem fogyasztja azt.
Nem világos, hogy a sértett miért a Snapchatre töltötte fel a videót arról, ahogy erőszakoskodnak vele, de a lényeg, hogy a rendőrség így is elkapta a gyanúsítottat.
A Google a tőzsdére lépés előtti utolsó pillanatokban akarta felvásárolni a Snapchatet fejlesztő céget, amely viszont cáfolja, hogy ajánlatot kaptak volna. A keresőóriásnak egy funckió nagyon kellett volna, de arról szólnak a hírek, hogy már le is másolta.
A Facebook mobilos változatában idén áprilisban jelent meg A történeted nevű "újdonság", úgy tűnik azonban, hogy az asztali böngészős változatba is bele akarják passzírozni.
A fiatalok ízlését jól ismerő cég 200 millió dollárt sem sajnálna, hogy felvásárolja azt a startupot, amely egy különleges drónt készített – ez lehet a fotózás és videózás terén az új őrület.
A felhasználó azonnal úszóvá válhat, ha letölti ezt az alkalmazást, és készít magáról egy önarcképet. A Snapchat filtereihez hasonló, komolyságot mellőző újítás már letölthető.
Epizódonként akár 3 millió dollárt is kínál a Facebook hollywoodi stúdióknak, hogy exkluzív sorozatokat gyártsanak a közösségi oldalra.
A szülők talán nem is ismerik, de a gyermekeik közösségi hálója nem más, mint a Snapchat, az egyeduralkodó Facebook egyetlen komoly versenytársa. Megvenni nem tudta Mark Zuckerberg, most tehát másolja.
A közösségi média jó ideig velünk marad még, így érdemes lenne kitalálni, miként lehet együtt élni vele úgy, hogy ne tegyük kockára a mentális egészségünket.
Az MTV régóta futó műsora, a hírességek házait bemutató Cribs átköltözött a Snapchatre, és csak kétszer annyi ideig lehet látni, mint a fiatalok chatelését.
A Snapchaten hamarosan a baráti társaságok bármilyen alkalomból készíthetnek csoportos, 24 órán belül eltűnő sztorikat. Az új funkció reklámjának egyik főszereplője Palvin Barbara.
Két újdonságot kapott az Instagram, ebből az egyik a Snapchat népszerű funkciójának másolása, a másik viszont egyedi és kreatív megoldás.