#Szánthó Miklós

Kivillant Szánthó Miklós titokzoknija, avagy osztogatás Alapjogokért Központ-módra
 

Kivillant Szánthó Miklós titokzoknija, avagy osztogatás Alapjogokért Központ-módra

A K-Monitor kiderítette, hogy a Szánthó Miklós vezette Alapjogokért Központ 100 millió forintot költ logózott reklámajándékokra, többek között 2000 pár titokzoknira, 1000 flakon naptejre, illetve 100 sajtkéskészletekre. Jogosan merül fel a kérdés, hogy mi szükség lehetett ezekre, hogyan lehet ezeket hasznosítani. Ez nem hagyta nyugodni a Duma Aktuál csapatát sem, így jutottunk el oda, hogy Magyarországon a McDonalds’ban dolgozni is kiváltság vagy hogy milyen veszélyeket rejt egy logózott diótörő vagy mit szívna ki Kasza Tibor Kiszel Tünde köldökéből egy hipotetikus magyar celebpartyn.

hvg360 hvg360













Csak fizetésekre 777 milliót költött tavaly az Alapjogokért Központot működtető cég
 

Csak fizetésekre 777 milliót költött tavaly az Alapjogokért Központot működtető cég

Ha csak az alkalmazottakra ment volna el a pénz, a 37 dolgozó fejenként és átlagosan annyit keresett volna, mint egy államtitkár: havi bruttó 1,75 milliót. A például megbízási díjakat is tartalmazó személyi juttatásokra egyre többet költenek az Alapjogokért Központnál: tavaly már a kiadások 65 százalékát ez vitte el. De van is miből, hiszen évente milliárdokhoz jutnak állami pénzből.

hvg.hu hvg.hu