60x-os növekedés négy év alatt: Kína tarol az elektromos autók piacán, mégsem túl zöld
Sokan nem gondolnák, hogy messze nem az USA és nem is Európa a villanyautók legnagyobb piaca.
Sokan nem gondolnák, hogy messze nem az USA és nem is Európa a villanyautók legnagyobb piaca.
A tervek szerint leghamarabb 2018-ban mutathatják be Elon Muskék az elektromos pickupot, egy kis ízelítőt azonban már kaptunk belőle.
Elég néhány rossz mozdulat a kormány mögött, és gyorsan meg is van a baj, ahogy az a mellékelt fotókon is jól látható.
Az amerikai vállalat szépen csendben mérsékelte nagyteljesítményű autói árát.
Időről időre felbukkan az állítás, hogy az elektromos autók gyártása környezetszennyezőbb, mint a hagyományos társaiké, így a végső károsanyag-kibocsátási egyenlegük rosszabb, mint egy benzines autóé. Most egy nagy bankház tanulmánya is ezt látszott igazolni, ám egy szakértői csoport szerint nem éppen alapos a megjelent cikk.
Ez a futurisztikus megjelenésű nyergesvontató maximálisan kíméli a környezetet, de elég szerény a hatótávja. Utóbbi azonban egyszerűen megnövelhető.
Egy 400 ezer km-t futott autót nem szívesen venne meg az ember, annyi baja lehet. Úgy tűnik, az elektromos autók esetében más a helyzet.
A felvétel jól mutatja, hogy körülbelül milyen átmérővel rendelkezik a Musk-féle alagút.
A szomszédok egy hatalmas csattanást hallottak, de mire kiértek, már lángolt a garázs.
Hiába a rengeteg fejlesztés akár a mobiliparban, akár az elektromos autók terén, ha nincs olyan akkumulátor, ami megfelelően ki tudná szolgálni az eszközöket. A megváltást a Tesla hozhatja el.
Néhány hét múlva maga Elon Musk leplezi le a Tesla új elektromos járművét, néhány részlet azonban már napvilágot látott róla.
A tisztán elektromos meghajtással rendelkező amerikai szedán hatótávja elmaradt a várakozásoktól.
Zac Caromi a 97 éves nagypapáját vitte el egy körre a Teslájával, hogy megmutassa neki, milyen is egy elektromos autó.
Minden jel arra mutat, hogy egyes országokban már a rendfenntartó erők is odafigyelnek a környezetbarát autózásra.
Lássuk, hogy hány lóerős és hány kilogrammos az amerikai gyártó új villanyautója!
A német márka legnagyobb főnöke Herbert Diess tett több olyan kijelentést a vállalati magazinjukba készült interjúban, ami több szempontból is jelentősnek nevezhető.
Az olasz tulajdonosa minden eddiginél nagyobb távolságot autózott ki a Tesla Model S-ből. Az eredmény alapján Budapestről Stuttgartba vagy Firenzébe is simán el lehetne jutni.
A dizájnerként dolgozó amerikai Mo Aoun elképzelte, milyen lenne a világ egyik legnehezebb autós versenyén rajthoz álló Tesla.
A T Sportline a világ első olyan tuningcége, ami csak a Teslára koncentrál. Érdemes megnézni, mire képesek.
A Tesla mintegy 9,1 millió forintért kínálja az eddigi legolcsóbb elektromos autóját, a Model 3-at, amiért szabályos roham indult a múlt heti bemutató óta.