Levélben kér segítséget a Tesla-vezér
Elon Musk őszinte levélben fordult munkavállalóihoz, hogy minden áron csökkentsék költségeiket és annyi autót gyártsanak le, amennyit csak bírnak, hogy a cég teljesítménye meggyőzze a befektetőket.
Elon Musk őszinte levélben fordult munkavállalóihoz, hogy minden áron csökkentsék költségeiket és annyi autót gyártsanak le, amennyit csak bírnak, hogy a cég teljesítménye meggyőzze a befektetőket.
Az eddigi legvadabb optikai tuningot húzták a kocsira. Más kérdés, hogy nehéz róla eldönteni: ez most akkor szép vagy csúnya?
A cég megakadályozná, hogy szabálytalanul használják a sofőrök az autó robotpilótáját.
Vagy inkább rágószínű? A vadiúj Tesla Model X tulaját ha másért nem is, a merészségéért el lehet ismerni.
A Model S P100D két és fél másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 kilométer/órás tempóra, a hatótávja pedig meghaladja a 600 kilométert.
Az amerikai cég terveiben is szerepel a nagy elektromos átállás, jönnek a tisztán elektromos (EV), a plug-in és normál hibrid autók tucatjai.
A Rimac Concept One ismét bebizonyította, milyen pokoli sebességre képes.
A francia pár egy Model S-t szeretett volna venni. Most már nem szeretne annyira.
Az elektromos autókat gyártó cégnek ismét azért szóltak be, mert várni kell a Model 3-ra.
Hatszáz kilométer hatótávú villanyautó koncepciót mutat be a VW a Párizsi Autószalonon.
Az önvezető módba kapcsolt Model X 32 kilométert vezetett, így előbb kórházba került a sofőr.
A felvételen jól látszik, az autó nem reagált az előtte lévő akadályra. A kínai sofőr autójában 2 millió forintos kár keletkezett.
Billen és átrendeződik az elektromos autók piaca az Egyesült Államokban. Beállnak a földbe a japánok, a Tesla mellett van már más tömeggyártásra érett modellel házaló amerikai autógyártó is.
Egy ismert virtuáldizájner megálmodta, milyen lenne egy McLaren-stílusban épülő elektromos autó.
Az örökké nagy terveket szövögető Elon Musk 21. századi mintavállalkozása már csak egy dologgal adós a világnak, a profittal.
Eddig csak találgatott a sajtó, de volt, aki ráhibázott a készülőben lévő SUV nevére.
Az elektromos autókat gyártó Tesla 2,6 milliárd dolláros vételi ajánlatot tett a SolarCity amerikai napelemgyártó cégre.
Akár 60 százalékot is meghaladó ugrást produkálhatnak egyetlen év alatt az elektromos autók és buszok akkumulátorgyártói. A tavalyi, mintegy 11 ezer MWh legyártott teljesítményt (tárolási kapacitást) az idei első félévben 8 ezerrel tolták meg. És bár még a Teslának készülő akkuk uralják a piacot, a tendenciákat elnézve ez nem biztos, hogy sokáig így marad.