Videóra vették: távolról is sikerült átvenni az irányítást egy Tesla felett
Etikus hackerek képesek voltak távolról feltörni egy Tesla rendszerét. Ha úgy akarják, menet közben, messziről aktiválhatták volna akár a féket is.
Etikus hackerek képesek voltak távolról feltörni egy Tesla rendszerét. Ha úgy akarják, menet közben, messziről aktiválhatták volna akár a féket is.
A rengeteg győztes utcai gyorsulási futam mellett nem mindenre jó egy Tesla sem. Versenypályán például elég hamar kifekszik.
Bárkitől is felelőtlenség volna olyasmit kijelenteni, hogy az olyan végtelen – és végtelen lehetőségekkel kecsegtető – piacon, mint a kínai, épp Elon Musk villany-sportos autójára ne lenne érdemi kereslet. De azért azt érdemes az eszünkbe vésni, hogy a világszerte domináló Tesla Model S ott már épp csak a "futottak még" kategóriát erősíti. Azért, mert van – nem is jelentéktelen számú – hazai konkurense.
Az eset még év elején történt, most előkerült a fedélzeti kamerás videó.
Az eset még az év elején történt, de nem egyértelmű, kié a felelősség.
Porsche, Bugatti, Ferrari, mind a Tesla mögé szorultak.
Remek látványterv készült arról, milyen lenne egy igazán dögös kupé a Model S-ből.
Elon Musk őszinte levélben fordult munkavállalóihoz, hogy minden áron csökkentsék költségeiket és annyi autót gyártsanak le, amennyit csak bírnak, hogy a cég teljesítménye meggyőzze a befektetőket.
Az eddigi legvadabb optikai tuningot húzták a kocsira. Más kérdés, hogy nehéz róla eldönteni: ez most akkor szép vagy csúnya?
A cég megakadályozná, hogy szabálytalanul használják a sofőrök az autó robotpilótáját.
Vagy inkább rágószínű? A vadiúj Tesla Model X tulaját ha másért nem is, a merészségéért el lehet ismerni.
A Model S P100D két és fél másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 kilométer/órás tempóra, a hatótávja pedig meghaladja a 600 kilométert.
Az amerikai cég terveiben is szerepel a nagy elektromos átállás, jönnek a tisztán elektromos (EV), a plug-in és normál hibrid autók tucatjai.
A Rimac Concept One ismét bebizonyította, milyen pokoli sebességre képes.
A francia pár egy Model S-t szeretett volna venni. Most már nem szeretne annyira.
Az elektromos autókat gyártó cégnek ismét azért szóltak be, mert várni kell a Model 3-ra.
Hatszáz kilométer hatótávú villanyautó koncepciót mutat be a VW a Párizsi Autószalonon.
Az önvezető módba kapcsolt Model X 32 kilométert vezetett, így előbb kórházba került a sofőr.
A felvételen jól látszik, az autó nem reagált az előtte lévő akadályra. A kínai sofőr autójában 2 millió forintos kár keletkezett.