Nem a fogyasztásra, a sebességre van kihegyezve a legújabb Toyota Corolla
A hatalmas hátsó szárnyas és slick gumis GR Corolla többek közt BMW-kel és Hyundaiokkal kel versenyre.
A hatalmas hátsó szárnyas és slick gumis GR Corolla többek közt BMW-kel és Hyundaiokkal kel versenyre.
Az Eifel hegység brutális vonalvezetésű 20,832 kilométeres aszfaltcsíkját nagy tempóval megélni és sikeresen túlélni egyaránt földöntúli élmény. Az eszeveszett tempójú és nem kicsit veszélyes versenypályás élményeket egy kis japán méregzsákkal, a GR Yaris-szal zsebeltük be.
A japán autógyártó óriás a Haas istálló technikai partnere lesz.
Nem csak járművek üzemanyának tárolására, de otthoni energiaforrásként is használhatók lennének.
A Lotus Emira legújabb turbós változata kereken 400 lóerős teljesítményt szabadít rá az aszfaltra.
Egyre több nagyvállalat lát fantáziát a személyszállító drónokban.
A piacról közel két évtizede kikopott Toyota MR2 hamarosan izgalmasnak ígérkező utódot kaphat.
Megérkezett a legizgalmasabb Toyoták között jegyzett szupersportos GR Corolla legújabb verziója.
A kiváló terepjáróképességű ikonikus japán modellben egy 2,8 literes gázolajos erőforrás található.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg kicsit vérszegénynek találják a Toyota GR Suprát.
A Toyota zászlóshajója 5,2 méter hosszú és közel két méter széles.
A japán gyártó érkezőben lévő belső égésű motorjának literteljesítménye a 300 lóerőt is elérheti.
A parányi Daihatsu Rocky Crossfield úgy néz ki, mint a nála sokkal komolyabb igazi terepjárók.
A japán márka 15 éve távozott az autósport elit kategóriájából.
A most debütált legfrissebb Nascar versenyautó lokálisan zéró emissziós hajtásláncot vonultat fel.
Kicsi, könnyű, állítható összkerék-hajtású és immár nemcsak kézi váltós az elődjénél erősebb új Toyota GR Yaris, mely polgári raliautónak nemcsak az alap-, hanem a limitált szériás változatait is alaposan megkínoztuk. Versenypályán és a Monte-Carlo rali szakaszain egyaránt.
A felfrissített GR Yaris az elődjénél nagyobb teljesítménnyel kecsegtet és immár automata váltóval is rendelhető.
A Le Mans-i 24 órás autóversenyen járva nemcsak üzemanyagcellás, hanem belsőégésű motoros hidrogénes versenyautókat is láttunk, és a törkölyalapú üzemanyagot égető hibrid hiperkocsikat is körbejártuk.
A hidrogén technológia nemcsak a közúti autók, hanem a versenyautók frontján is szépen lassan tör előre. Vázoljuk milyen formában.
Izgalmakkal teli 24 óra után tavalyhoz hasonlóan újfent egy Ferrari diadalmaskodott a legendás futamon.