Frissdiplomától az igazgatói székig a régiós Unilevernél
2012 decemberétől Carra Anita tölti be az Unilever tisztítószer és kozmetikai üzletágának marketing igazgatói pozícióját Magyarországon és a közép-kelet-európai régió 18 országában.
2012 decemberétől Carra Anita tölti be az Unilever tisztítószer és kozmetikai üzletágának marketing igazgatói pozícióját Magyarországon és a közép-kelet-európai régió 18 országában.
Szabó Péter 2013. január 1-jétől az Adria országok ügyvezető igazgatójaként a horvát, a szlovén és a bosznia-hercegovinai Unilever vállalatok irányításáért felelős. Az új vezető a 2012. december 1-jén kinevezett vezérigazgatóval, Gyenes Andrással egyetemben a régió eredményességéért felel majd.
Az Unilever logisztikai beruházása nyomán 2014 végéig a vállalat teherautói által Európában megtett út nagyjából 200 millió kilométerrel rövidül évente, ami Magyarország esetében összességében 7,4 millióval kevesebb futott kilométert jelent. Az új logisztikai folyamat jelentősen csökkenti a vállalat ellátási láncának a környezetre, illetve az európai úthálózatára gyakorolt hatását.
"Európába visszatér a szegénység" – fejtette ki a Financial Times Deutschland hétfői számában az Unilever csoport európai igazgatója. Ez üzleti stratégiájának átértékelésére készteti az egyebek mellett a Knorr, Rama, Coral márkákról ismert óriásvállalatot.
Alig egy év alatt készült el az Unilever Magyarország veszprémi (Algida) jégkrémgyárának 2,2 milliárd forint összértékű beruházása. A fejlesztés eredményeként Európa egyik legkorszerűbb nagy kapacitású hűtőháza épült meg Veszprémben.
A bizonytalan piaci és makrogazdasági környezet ellenére 2012 első negyedévében 11,9 százalékkal 12,1 milliárd euróra növelte forgalmát a brit-holland tulajdonú fmcg-óriás.
A brit-holland Unilever fogyasztási cikk kereskedelmi konszern a kedvezőtlen konjunkturális helyzet ellenére is számottevő forgalomnövekedéssel kezdte az évet.
A piaci átlagot meghaladó mértékben növelte forgalmát az idei harmadik negyedévben a fogyasztási cikkeket, köztük élelmiszert gyártó Unilever csoport - közölte a társaság hétfőn.
Az árak összehangolása miatt összesen 315 millió euró bírságot szabott ki az Európai Bizottság két mosóporgyártóra, a Procter and Gamble-re és az Unileverre. A harmadik "tettestárs", a Henkel, csak azért nem kapott büntetést, mert annak idején - 2008-ban - értesítette a hatóságokat a kartellről.
A nyersanyagok drágulása miatt áremelésre kényszerülhet a brit-holland Unilever csoport, és emelkedő árakra számít az Otto, a legnagyobb európai katalógus áruház is.