szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

2012 decemberétől Carra Anita tölti be az Unilever tisztítószer és kozmetikai üzletágának marketing igazgatói pozícióját Magyarországon és a közép-kelet-európai régió 18 országában.

Carra Anita 1997-ben, frissdiplomásként csatlakozott az Unileverhez. Eleinte marketing asszisztensként, ezt követően brand managerként dolgozott regionális munkakörben, majd 2001-től marketing manager pozíciót töltött be a tisztítószer és a kozmetikai üzletágakban.

Anita az elmúlt öt évben tapasztalatot szerzett kereskedelmi marketing és értékesítési területen, majd 2011-2012 között az Unilever közép-európai régió marketing igazgatójaként hat ország tisztítószer, kozmetikum, élelmiszer üzletágának marketingkommunikációs tevékenységét irányította.

Az új kinevezéssel a korábbi hat ország után immár 18 ország hosszú és a rövid távú üzleti és marketingkommunikációs stratégiájának kialakításáért felel a tisztítószer és a kozmetikai üzletágakban.

A szélsőjobboldali Simion elleni szavazásra kérik a híveiket a romániai magyar egyházak

A szélsőjobboldali Simion elleni szavazásra kérik a híveiket a romániai magyar egyházak

Trump propagandistái máris megtalálták XIV. Leó pápát, és teli torokból kommunistázzák

Trump propagandistái máris megtalálták XIV. Leó pápát, és teli torokból kommunistázzák

Új villanyautó-töltőkkel szórják meg Magyarországot: kipróbáltuk, bele is néztünk az elsőbe

Új villanyautó-töltőkkel szórják meg Magyarországot: kipróbáltuk, bele is néztünk az elsőbe

Már tesztelik a filléres matekfelmérő rendszert

Már tesztelik a filléres matekfelmérő rendszert