1000 lóerős hibrid hipersportkocsit villantott a Toyota
A hibridséget ezúttal messze nem a környezettudatosság, hanem sokkal inkább a teljesítményfokozás indokolja.
A hibridséget ezúttal messze nem a környezettudatosság, hanem sokkal inkább a teljesítményfokozás indokolja.
Akadnak néhányan olyanok, akiknek még a sok sem elég. Pontosan nekik készült ez a sportkocsi.
A komplett család és rengeteg csomag villámgyors transzportálására képes puttonyos újdonság európai forgalmazása mostanság kezdődik meg.
A fejlesztők addig sakkoztak, míg végül egy divatos matt fényezéssel és egyedi felnikkel dobták fel a négykarikás sportkupét.
Ez a német prémiumautó nem tudja eldönteni magáról, hogy mi akar lenni, kanyarvadász sportkocsi vagy hegyeket mászó terepjáró. Ezért szinte lehetetlenre vállalkozik, és egyszerre mindkét kihívásnak megpróbál megfelelni. Vázoljuk, hogy mekkora sikerrel.
Az olasz gyártó megszépített új nagy autója modern fényszórót és a korábbiaknál fejlettebb fedélzeti elektronikát kapott.
Az 1.6 literes, turbós V6-os blokk és az energia-visszanyerő rendszer összteljesítménye 760 lóerő.
Noha a Honda hivatalos holnapján olvasható rövid kommüniké csak október 18-ra ígérte, már a Japán Nagydíj másnapján megjelent a világhálón a márka boszorkánykonyháján készülő, 2015-ben debütáló új V6-os, turbós Forma-1-es erőforrás első hangmintája.
Már csak a Ferrari adós a Forma-1-be jövőre visszatérő turbós erőforrás első hangmintájával: pénteken, a Renault után másodikként a Mercedes is ízelítőt adott a 2014-es regulák alapján épített hajtómű hangjából.