780 lóerősre vadították az Audi RS Q8-at
A négykarikás SUV alig több, mint 3 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100 km/h-ra.
A négykarikás SUV alig több, mint 3 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100 km/h-ra.
Ami nem sikerült 1979-ban, azt végül 2023-ban teljesítették az egyetlen példányban készült Bulldoggal.
A jókora kompresszor jelentősen megnöveli az 5 literes V8-as benzinmotor teljesítményét.
Az igen limitált mennyiségben gyártott olasz szupersportkocsi ezen példányával eddig alig több mint 17 ezer kilométert tettek csak meg.
Megújult formában támadnak a Cadillac CT4-V Blackwing és CT5-V Blackwing jubileumi kiadásai.
A 680 lóerős újdonság első példányának árát jótékonysági célokra fordítják.
A fennállásának 75. évfordulóját ünneplő brit márka a Lego segítségével állít markánsan stílusos emléket a rekordhosszú ideig gyártott jó öreg Defendernek. Több mint 2300 darabból építettük össze az ikonikus terepjáró élethű modelljét, amit aztán nem féltünk alaposan összeporolni.
A Mercedes-AMG GT 63 S E Performance-ból ennél többet valószínűleg már nem nagyon lehet kifacsarni.
Megérkezett a Mercedes-AMG közel 700 lóerős biturbó motorjára épülő új Aston Martin DB12.
Ken Okuyama már sok mindent letett az asztalra és most előrukkolt egy saját fejlesztésű vadonatúj kocsival – íme a tető nélkül, de gyönyörű nyitott kulisszás kézi váltóval és szívó V8-cal támadó Kode61 Birdcage.
A négykarikás német gyártó a jelek szerint még bőven lát fantáziát a belső égésű motorok fejlesztésében.
Felfrissített infotainment rendszerrel és új színekkel támad a japán gyártó hibrid hajtással is elérhető látványos sportkupéja.
A kompresszoros V8-as motorral és 40 colos gumikkal szerelt fenevaddal nehéz feltűnésmentesen közlekedni.
A luxusterepjáró plugin hibrid kivitelei erősebbé váltak és nőtt a hatótávjuk.
A szupersportos brit divatterepjáró hatalmas, 24 colos kerekeken gördül.
A Lamborghini Urus Performante SCV12 Special Edition 666 lóerős ördögi teljesítményt szabadít rá az aszfaltra.
A két turbóval megfújt V8-as egységben találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Jókora kompresszoros V8, kézi váltó és hátsókerék-hajtás a vadonatúj roadsterben.
Itt a megoldás azok számára, akik még az RS6 Performance produkciójával sem feltétlenül elégedettek.