Ne féljen belépni: ebben a fotóautomatában 3D szkennelés készülhet bárkiről
Egy észt startup a virtuális valóság kihívásaira felelve fejlesztette tovább a hagyományos fotóautomatákat.
Egy észt startup a virtuális valóság kihívásaira felelve fejlesztette tovább a hagyományos fotóautomatákat.
A 360 fokos megjelenítést biztosító készülékek és csatornák lesznek a televíziós iparág következő újításai. Amerikában már kifejezetten így élvezhető adást is sugároznak.
Egy okostelefon nélkül működő, a szemünk mozgását is figyelő, a valóságot és a virtuális valóságot ötvöző VR-szemüveget fejleszt a Google.
A bemutatásakor 2016 novemberére ígérték a Google virtuális valóság platformját, és a Daydream mostantól néhány országban már előrendelhető.
A Facebook és a tulajdonában lévő Oculus fejlesztői konferenciáján nemcsak új hardvert mutattak be, de végre arra is választ kaphattunk, miként képzeli el a Facebook a közösségi élmény beágyazását a virtuális valóságba.
Mintha csak Gulliver lenne a törpék világában, úgy sétálhat a felhasználó San Francisco utcáin egy különleges VR-játékban.
Az egyik legnagyobb fotós kiállításként jegyzett Photokina rendkívül beszédes: tetten érhető rajta, hogy ez a piac még nem heverte ki a válságot, és egyelőre a mobilfotózás kihívására sincs igazi válasza.
A kevert valóságon (mixed reality), azaz a kiterjesztett és a virtuális valóság vegyítésén dolgozik a Microsoft. A Windows Holographic shell a jövő évi Windows-frissítéssel érkezik.
A Google Cardboardjának lehet majd komoly konkurencia a Xiaomi valóban filléres virtuális valóság eszköze.
Mindenki, aki a Facebook leginnovatívabb részlegén kezd el dolgozni, kap egy példányt egy sci-fi utópiából. És nem véletlenül: valakit megijeszt, valakit csodálattal tölt el, de nagyon úgy tűnik, hogy nem is olyan soká a könyvben írt világ lesz a valóságunk.
Végy egy kis Pokémon GO mobiljátékot, fűszerezd nem kevés kreativitással és a Microsoft Hololens headsetjével. Az eredmény egy igazán különleges videó.
Az alábbi koncepcióvideó egy új fogalmat jár körül: ilyen lehet majd a HR, azaz a Hyper-Reality.
Szinte a szó valóságos értelmében beleugorhat a netbe, ha megvalósulnak a Google virtuális valósággal kapcsolatos tervei.
2016 a virtuális valóság (virtual reality - VR) éve lesz – olvashattuk az idei év trendjeit előrevetítő cikkekben. A VR megváltoztatja társadalmunkat, megsokszorozza az emberi tudást, megváltoztatja a tanulás, a munka, a játék és a szórakozás eddig ismert formáit – zengik az ódák. Éppen csak arról nem beszél senki, hogy mindez milyen hatással lehet az egészségünkre.
Televíziókkal, monitorokkal, okostelefonokkal érkezett a Samsung a múlt heti Display Week konferenciára, az igazi szenzációt azonban egy 5,5”-es kijelző jelentette.
Kellemes következményei lesznek a Google idei fejlesztői konferenciáján bejelentett újdonságoknak, így a VR-platformnak is.
Az ebből a szempontból szerencsésebb országokba hétfőtől szállítják a virtuális valóság átélésére használható headsetet.
A virtuális valóságot varázsoló eszközök sikere főként azon múlik majd, milyen tartalmakat lehet majd rajtuk keresztül élvezni. A Sony már első körben is komoly kínálatot tett le az asztalra.
Minden részletet elárult a Sony a PlayStation-játékokból virtuális valóságot varázsoló szemüvegéről, ami a versenytársakhoz képest kifejezetten olcsó lesz.
Igaza volt Mark Zuckerbergnek, beköszöntött a virtuális valóság kora. Ezt a HTC új eszköze utáni érdeklődés is bizonyítja.