Két napig senki nem vette észre egy halálos autóbaleset roncsait Nagy-Britanniában
Az egyik áldozat nővére is ezen a könyéken szenvedett halálos balesetet évekkel korábban.
Az egyik áldozat nővére is ezen a könyéken szenvedett halálos balesetet évekkel korábban.
Németország az utolsó pillanatban megtorpedózta azt a korábban már mindenki által elfogadott uniós javaslatot, miszerint 2035-től nem lehet új, belső égésű motorral hajtott autót értékesíteni. Bár azt gondolhatnánk, hogy a német autóipar védelme miatt logikus ez a lépés, a későbbiekben igen komoly bonyodalmakat okozhat az EU-nak a német ellenállás.
Vázolunk néhány példát, hogy az elérhető árú elektromos autók körülbelül mire képesek 2023-ban.
A Volkswagen ID. Buzz leheletfinom tuningot kapott, melynek köszönhetően kicsit sportosabban néz ki és jobban kezelhetővé vált.
A gyár 2007-ben kezdett termelni és a kapacitása több mint kétszázezer autó évente.
A wolfsburgiak elektromos modellje alig két és fél éve van piacon, de máris megújult.
Jó esély van arra, hogy a közeljövőben számos különböző új autó érkezik majd megvilágított logóval.
Már nem kell sokat várnunk a ráncfelvarráson átesett elektromos kompakt hivatalos leleplezésére.
Ez a második generációs Golf GTI egészen jó egészségi állapotnak örvend, így új tulajdonosa egy kisebb vagyont fizetett érte.
Egy ideje már nem titok, hogy jön a villany-Golf, de hamarabb a vártnál.
A negyvenedik jubileumi találkozót a jelek szerint már nem tartják meg eredeti formájában.
Felfrissített designnal és modernizált technikával támad a ráncfelvarrt Volkswagen Touareg.
A Hungexpón most hétvégén megrendezett szakkiállításon nemcsak négylábúak, hanem négykerekűek is szép számmal képviseltetik magukat.
Megérkezett a VW Atlas legfrissebb verziója, mely immár csak és kizárólag 4 hengeres motorokkal kapható.
A német kompaktot egy francia kis autó előzte meg.
Nem is olyan régen ennyi pénzért még nem szerény teljesítményű tágas családi autót lehetett vásárolni.
A Mustang Mach-E Európában nem lesz olcsóbb, és a Volkswagen háza táján sem várható árcsökkentés.
Modellfrissítést kap a jelenlegi generáció, mielőtt teljes átalakuláson menne át.
A tavaly több mint 10 millió kocsit eladott japán cég megőrizte piacvezető pozícióját.
Összesen 10,5 millió Toyota fogyott tavaly. A második helyre a Volkswagen-csoport futott be 8,3 millió eladott járművel.