Nagyon modernnek hat az autókban az érintőgomb, csak a vevők nem szeretik
Inkább visszatér a hagyományos nyomógombokhoz a Volkswagen.
Inkább visszatér a hagyományos nyomógombokhoz a Volkswagen.
A tajvani importőr dacol a tényekkel, és életben tartja az egyedi márkát.
52 olyan sofőrrel szemben intézkedtek a rendőrök, akik jogosulatlanul használták a fővárosi buszsávokat, de más szabálysértések miatt is büntettek.
A Chevrolet talált még néhány eddig szunnyadó lóerőt a Silverado villanymotoros hajtásláncában.
Az egyedi külsejű Golf 2 literes motorja bőven több mint 500 lóerős teljesítményt ad le.
A zuffenhauseni gyártó legfrissebb újdonsága a 70-es évekre pillant vissza.
Az új szerződések éves átlagdíja személyautók esetében 32-33 ezer forint körül alakulhat majd.
A kifutó C-Klasse legsportosabb csúcsmodelljének motorjában találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Az egyenesen haladó sávból kanyarodás és a buszsávban közlekedés rutinból megy sokaknak, a rendőröknek ez mozgalmas másfél órát biztosított.
Nemcsak az 50-es években, hanem még ma is tiszteletet parancsol a 300 SL 260 km/h végsebessége.
A kocsit közvetlenül Enzo Ferraritól vette át, miután leszerződött a csapatához.
Nem éppen Magyarország legszabálykövetőbb polgárát fogták meg a dombóvári rendőrök.
Gyorsaságban eddig sem volt feltétlen lemaradva a német modell, de a jól hangzó teljesítményadatokban igen.
Láthatóan teljes erejével mozgásba lendült az autóipar az elektromos átállás irányába, és ha a terveik szerint haladnak, 2030-ra az új autók fele már elektromos lesz.
Íme a megoldás arra az esetre, ha valaki esetleg kevesli az AMG G63 585 lóerős teljesítményét.
Az oroszoknak átadott moszkvai Renault-gyárban készülnek majd.
Ez az új 911-es garantáltan nem jön majd gyakran szembe az utakon, ugyanis egyetlen példány készült belőle.
A bőven 750 lóerő feletti teljesítményű monstrum padlógázra szinte rakétaként lő ki és több hétig képes árammal ellátni egy komplett háztartást.
A nyitható tetejű fekete sportkocsival eddig alig több mint ezer kilométert tettek csak meg.