A legkisebb Lexus lett a legizgalmasabb, itt a 305 lovas új LBX
A Lexus kompakt szabadidő-autóját a GR Toyoták izgalmas hajtásláncával vértezték fel.
A Lexus kompakt szabadidő-autóját a GR Toyoták izgalmas hajtásláncával vértezték fel.
A faceliftes GR Yaris nagyobb teljesítménnyel, opcionális automata váltóval és modernizált műszerfallal támad.
A kétfokozatú automata váltós amerikai újdonság puskagolyóként lő ki és a Brembo fékrendszernek köszönhetően igen rövid távon állóra is fékezhető.
A modellfrissítéssel együtt távozik a kínálatból a hatfokozatú kézi kapcsolású váltó.
A dél-koreai gyártó megkezdte az ötödik generációs Santa Fe hazai forgalmazását.
A hatalmas teljesítmény mellé bőven 1000 Nm feletti csúcsnyomaték társul.
3 henger alaphangon 6 millió forintért, avagy kipróbáltuk, hogy mit nyújt a pénzünkért cserébe az Opel hazánkban legnépszerűbb modellje, a relatíve széles rétegek számára elérhető Corsa felfrissített kivitele. Melyből rögtön kétféle változatot is meghajtottunk.
Már nem kell sokat várnunk a csehek középkategóriás újdonságának hivatalos bemutatására.
A közel 400 lovas 12 hengeres motorral szerelt Mercedes S600 a három évtizedes kora ellenére mind a mai napig maximálisan tekintélyt parancsoló. És igazi "Traumwagen".
Picit frissebb külsővel, finomított belsővel, magasabb alapfelszereltséggel, modernizált hajtásláncokkal és immár kézi váltó nélkül támad a Mercedes kompakt négyajtós kupéja, a faceliftes CLA.
Megannyi késést követően hamarosan végre megkezdődik az Aston Martin hibrid újdonságának sorozatgyártása.
A kompakt méret, a kis tömeg és a szerény teljesítmény kombinációja igen alacsony fogyasztást eredményez.
A vadonatúj Toyota Crown Sport PHEV hajtáslánca a zöld rendszámos RAV4-ből lehet ismerős.
A negyedik generációs Skoda Superb elsőként kombi változatban, kétféle hajtáslánccal válik elérhetővé.
Itt a megoldás arra az esetre, ha valaki egy kicsit sportosabbá szeretné tenni kényelmes V-Klasséjét.
A háromféle változatban debütált új Panamera leggyengébb fapados kivitele is közel 45 millió forintot kóstál.
Az Alpina Roadster V8-ból alig több, mint 500 példány készült két évtizeddel ezelőtt.
A közel 5 évtizedes limuzinnal eddig alig 74 ezer kilométert tettek csak meg.
Nagyobb leszorítóerő, kisebb rugózatlan tömeg és komolyabb teljesítmény jellemzi az AC Schnitzer újdonságát.
Terepjárásra tökéletesen alkalmatlan, autópályán viszont kiválóan száguld a Ferrari Purosangue új tuningverziója.