Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Itt a megoldás arra az esetre, ha valaki egy kicsit sportosabbá szeretné tenni kényelmes V-Klasséjét.
Nemrégiben volt szerencsénk beülni a felfrissített külsővel és modernizált technikával támadó legújabb Mercedes V-osztályba, melynek első példányai várhatóan valamikor tavasszal érkeznek meg a kereskedésekbe.
Addig is azonban itt egy vadonatúj tuningverzió a kifutó szériából, mely a Manhart szakértő munkatársainak keze alól került ki:
Az új lökhárítót és hűtőrácsot kapott V-Klasse futóművét 25 milliméterrel leültették, illetve a látványos 20 colos könnyűfém felnik, valamint a sportkipufogóvégek mellett sem mehetünk el szó nélkül.
A kilencfokozatú automata váltós V300d 2,2 literes 4 hengeres biturbó dízelmotorjának teljesítményét 237-ről 280 lóerőre növelték, a csúcsnyomaték pedig 500-ról 585 Nm-re emelkedett.
A Manhart V350 menetteljesítményei egyelőre ismeretlenek, viszonyításképp a gyári alapmodell 7,9 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100-as tempóra és 220 km/h a végsebessége.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.