Egekig pörgő V12 és karbonsemlegesség, ezt tudja az új hiperautó
A vadonatúj De Tomaso V12-es szívómotorja egészen 12 300-as fordulatszámig elforgatható.
A vadonatúj De Tomaso V12-es szívómotorja egészen 12 300-as fordulatszámig elforgatható.
A tokiói éjszakában tett örömautózásának lehet, hogy lesznek még következményei.
A jelenleg csak az olasz piacon forgalmazott nagy hírű gyártó két év múlva visszatérne a nemzetközi piacra is.
Egyelőre még nem tudni, hogy ki veszi majd át Mattia Binotto helyét.
Az eddigi legerősebb gyári RS7-es 0,2 másodpercet ver 0-100-as szintidő fronton a nem éppen lassú alapmodellre.
Ilyen az, amikor spanyolok vesznek kezelésbe egy japán roadstert.
Az idei harmadik negyedév egy friss felmérés szerint minden idők legjobb profitjelentéseit hozta.
A négykarikás ingolstadti gyártó nagyobb turbóval növelte meg a teljesítményt, ami mellé csökkentett tömeg társul.
A mintegy 600 lóerős újdonság a hibrid technika ellenére is több mint 18 liter benzint fogyaszt 100 kilométeren.
A sofőr ittas lehetet, de még időben ki tudott szállni.
A két turbóval megfújt 4,4 literes V8-as benzinmotor teljesítményét és nyomatékát sikerült még feljebb tornázni.
A Taycan Cross Turismóval semmi akadálya egy kis vadkempingezésnek.
A 725 lóerős Purosangue jelentősen többe kerül, mint a Lamborghini Urus vagy az Aston Martin DBX.
A szolnoki ámokfutót őrizetbe vették.
Csak a szerencsén múlt, hogy nem lett nagyobb baj a manőverből.
Egy autó és egy busz ütközött, az előbbi két utasa életét vesztette.
1,8 literes átlagfogyasztással és 52 kilométeres e-hatótávval kecsegtet a patinás brit húrokat megpendítő kínai gyártó első Magyarországon kapható zöld rendszámos modellje, a középkategóriás szabadidő-autók piacán versengő MG EHS. Jövünk a gyakorlati tapasztalatokkal.
A sokáig a luxus Lanciák számára fenntartott finom Alcatara-szövet, mára a prémium márkák alapkárpitjává vált.
Az egyszemélyes olasz hibrid végsebessége meghaladja a 350 km/h-t.
Az egyik autó kigyulladt, teljes útlezárás van.