„Nem alszom, csak kínai vagyok” – túl apró az ázsiaiak szeme az autók éberségfigyelőjének
Váratlan kihívással találkozott a modern autók egyik fontos biztonsági asszisztense.
Váratlan kihívással találkozott a modern autók egyik fontos biztonsági asszisztense.
Az autógyártó vezetője, Oliver Zipse elárulta, milyen két karosszériaváltozat készül majd nálunk.
A használati szokásokat nagyban meghatározza még mindig, hogy mennyire jól ellátott egy-egy ország nyilvános elektromos töltőkkel.
A belső égésű motorok királyának karrierje véget ér ugyan, de a legendája biztosan tovább él.
Tapasztalataink szerint jellemzően csak vetnek egy pillantást a forgalmira a benzinkutasok.
A legújabb benzinárstop-szigorításnál be kellene szkennelni a forgalmikat, hogy a NAV ellenőrizni tudja a jogosultságot a 480 forintos üzemanyagra. Rejtett kamerás felvételek alapján ez egyelőre nem működik.
A Magyar Ásványolaj Szövetség elnöke szerint nem fognak az importőrök több üzemanyagot behozni az országba, csak mert csökkent a hatósági árra jogosultak köre.
Mintegy 800 ezer személygépkocsit érinthet a céges fenntartású autók kiszorítása az ársapka alól – értesült kormányközeli forrásokra hivatkozva a Portfolio.hu.
A kormány szerint helyes volt extrém szűk határidővel bevezetni a hatósági áras tankolás szigorítását, mivel egyébként megrohanták volna az autósok a kutakat. Más kérdés, hogy a kutakat így is megrohanták.
A perzselő forróságot esőzés váltotta a Magyar Nagydíj helyszínén.
Tudta például, hogy a magyar nagydíj győztese jó eséllyel nem lesz az adott évben világbajnok?
Furcsa, de nem példa nélküli, hogy valaki publikus magyar mélygarázsban "rejtegeti" négykerekű kincsét.
Idén nem valószínű, hogy meg fog dőlni a tavaly elért F1-es rekordidő.
Ebbe a Pagodába bepattanva képzeletben azonnal a 60-es évekbe repülhetünk vissza.
Ha sokat süt a nap, hetente csaknem 250 kilométernyi extra hatótávolságot is kaphatunk.
A kiváló 150 lóerős 6 hengeres motorral szerelt régi bajor kupénak alaposan megkérik az árát.
Palik László híres kérdése immár 2,5 évtizedes múltra tekint vissza.
A Prodrive ezúttal kivételesen nem egy új raliautóval, hanem egy szupermodern és ennek megfelelően méregdrága szimulátorral rukkolt elő.
A kompakt fényhidat kapott rendőrautó kevesebb mint 3,5 másodperc alatt tudja le a 0–100-as sprintet és bőven több mint 300 km/h a végsebessége.
Érkezőben a 911 GT3 RS, mely a hagyományoknak megfelelően magas fordulatszámú szívómotorral, hátsókerék-meghajtással és alacsony tömeggel támad.