Közelíti a kilencvenezret a zöld rendszámos autók száma
Két év alatt megduplázódott a számuk.
A Honda a CES 2024-en leplezte le a 0 Series elektromos modellcsalád első tagjainak előfutárait.
A dél-koreai gyártó megkezdte az ötödik generációs Santa Fe hazai forgalmazását.
A duplamotoros összkerékhajtású elektromos autó teljesítménye megközelíti az 500 lóerőt.
A német prémiumgyártó Las Vegasban a CES-en demózza vadonatúj operációs rendszerének képességeit.
A Volkswagen részleges visszavonulót fújt érintőgomb fronton, a felfrissített Golf GTI kormányára visszatértek a hagyományos nyomógombok.
A bajor gyártó modelljei emberi, beszélgetésszerű módon képesek válaszolni a kérdéseinkre.
A német autógyártó hónapokon belül hét különböző modelljén honosítja meg a már jól ismert mesterséges intelligenciát.
A 2023-as szezonban a mogyoródi aszfaltcsík volt a legmelegebb, a Las Vegas-i pedig a leghidegebb.
A rekord évet zárt svéd márka legkelendőbb modellje egy középkategóriás SUV, az XC60.
Döcög az önvezető-technológia terjedése, de egyes funkciók már most jól használhatók. Az önvezető autózással foglalkozó és vezetéstámogató rendszert fejlesztő magyar aiMotive 2022 óta a világ egyik legnagyobb autóipari konszernjének részeként dolgozik a fejlesztéseken.
A BMW i5 és a Mercedes EQE svéd riválisát várhatóan még az idén leleplezik.
Az ID.2-re a korábban ígértnél körülbelül egy évvel tovább kell majd várnunk.
Az elsőtől az utolsó csavarig teljesen megújult Duster 100-140 lóerős változatokban készül.
A hatalmas teljesítmény mellé bőven 1000 Nm feletti csúcsnyomaték társul.
A megfelelő pénzmennyiség birtokában most bárki lecsaphat egy eredeti gyári Citroën ZX Rallye-Raid Evo 2-re.
Az autóipar idén sem lassít a tempón, várhatóan több mint száz teljesen új modell jelenik majd meg a piacon. Jóllehet nem sok babér terem már azon autóknak, amelyekben nincs legalább egy elektromos motor, azért izgalmas modellekből így sincs hiány. Összeszedtük a legjobban várt újdonságokat.
A sofőr, akit először kapcsoltak le a sportautóban, 110 helyett 226-tal hajtott.
A japán márka hazánkban rendkívül népszerű kompakt városi SUV-ja eredetileg kifejezetten terepezésre szánt autóként látta meg a napvilágot. Lássuk, hogyan fejlődött ki a Suzuki Vitara mostani formája, négy generáción át.
Március óta regisztrálhatják magukat a Mol hulladékgazdálkodásért felelős koncessziós cégénél az autóbontók, és bár a nagyvállalat szerint a partnereik száma egyre növekszik, lakossági oldalról leginkább az tapasztalható, hogy alig lehet megszabadulni a használt autóktól.