160 forint Európa legolcsóbb benzinének literje, mutatjuk hol
Van két olyan ország, ahol a magyarországinál jelentősen olcsóbb az üzemanyag. És persze olyan országok is akadnak, ahol sokkal drágább.
Van két olyan ország, ahol a magyarországinál jelentősen olcsóbb az üzemanyag. És persze olyan országok is akadnak, ahol sokkal drágább.
Ezen a helyen kereken négy Smart fért volna el. Egy lett belőle.
A kocsik hamarosan szinte teljesen elveszik tőlünk az irányítást, így joggal merülhet fel a kérdés, hogy mi lesz akkor a jogosítvánnyal, szükség lesz-e még rá?
Ilyen az, amikor a gyártók már nem igazán tudnak hasznos új luxusfunkciót kitalálni. Próbálkozások persze mindig akadnak.
A típus igazi rajongói vélhetően azon imádkoznak, hogy a Mustang továbbra is hamisítatlan izomautó maradjon.
Ezekkel az autókkal a legnagyobb csendben és lokálisan zéró károsanyag-kibocsátás mellett lehet járőrözni.
A Skoda tartja magát korábbi ígéretéhez és mostanság rengeteg új modellel rukkol elő.
Megérkezett az M2 eddig készült legkeményebb verziója, az M4 motorjával szerelt M2 Competition.
Itt a megoldás arra az esetre, ha túl nagy az autónk üzemanyagtartálya, pontosabban -tartályai, és felgyorsítanánk egy kicsit a tankolást.
Ha esetleg akadtak olyanok, akik eddig még a legerősebb Amarokot is gyengének tartották, akkor mostantól ők is megtalálhatják a számításukat a VW háza táján.
A legjobban felszerelt példányokat ábrázoló első sajtófotók után vázoljuk, hogy hogyan néz ki az új Focus elérhető árú kivitele.
Ez a tábla egyedi módon hívja fel a figyelmet a kerékpáros közlekedés szabályainak betartására.
A japán prémium márka hamarosan elő fog rukkolni egy tisztán elektromos hajtásláncú új autóval.
Az új modell hivatalos bejelentése kicsit még odébb van, de a prototípusokat már javában tesztelik.
A német márka a dízelbotrányt feledve mihamarabb az új elektromosautó-korszakra kíván fókuszálni.
Kevés 5 literesnél kisebb motorral szerelt izomautót láttunk a rangos hazai összejövetelen, ahol 7 liternél nagyobb erőforrással szerelt Mustangok is felbukkantak.
A kínai fiataloknak nem volt szerencséjük a tűzijáték-rakománnyal.
A japán gyártó a jelek szerint nemcsak a környezetbarát hibrid technológiára fókuszál.
Régimódi könnyű karosszéria, modern technika és léghűtéses motor. Izgalmasan hangzik, ugye?
A világ legdrágább rendszámát dobták piacra Nagy-Britanniában: 12,5 millió fontért (4,3 milliárd forint) árulják az F1-rendszámot, amely eddig Afzal Khan brit autódizájner Bugatti Veyron típusú gépkocsiján volt.