Ez történik, ha tűzijátékkal tömi tele az ember az autóját, aztán rágyújt a kocsiban – videó
A kínai fiataloknak nem volt szerencséjük a tűzijáték-rakománnyal.
A kínai fiataloknak nem volt szerencséjük a tűzijáték-rakománnyal.
A japán gyártó a jelek szerint nemcsak a környezetbarát hibrid technológiára fókuszál.
Régimódi könnyű karosszéria, modern technika és léghűtéses motor. Izgalmasan hangzik, ugye?
Nagyon úgy néz ki, hogy az autómosásra fordított összeg most nem több ablakon kidobott pénznél.
Érkezőben a Ford új izmos kompaktja, az immár mild-hibrid technológiás Focus RS, és már fotóink is vannak róla.
Ez az alaposan leültetett SUV terepjárásra már egyáltalán nem alkalmas, autópályás száguldásra viszont annál inkább.
Ennyi pénzből már valódi luxusingatlant is lehetne vásárolni, ezúttal azonban csak egy autó jön ki belőle. Mondjuk ennek speciel nem 4, hanem 6 kereke van. És nemcsak az AMG, hanem a Brabus is dolgozott rajta.
Ha valami napjainkban abszolút nem trendi, az a dízelfüst, és ez a járgány bizony nem keveset juttat a levegőbe belőle.
Itt a jó idő, rengetegen tartanak a Dunakanyarba, és az így kialakuló dugók elől egyesek nem túl szabályosan próbálnak menekülni.
Mutatjuk a legújabb amerikai izom-terepest, megérkezett az eddigi legdurvább Jeep Grand Cherokee.
Az autósoknak érdemes felkészülniük arra, hogy néhány órán keresztül szünetelni fog az e-matrica-árusítás.
A Skoda Karoqból hamarosan fel fog bukkanni egy nyitható tetejű változat. Vázoljuk, hogy milyen lesz.
Mutatjuk, hogy a BKV milyen matuzsálem korú kiszolgáló járművet használ a fővárosban.
Elon Muskék tisztán elektromos hajtásláncú crossovere várhatóan már jövőre be fog mutatkozni.
Mutatjuk, hogy körülbelül hogyan néz ki a hamarosan hivatalos formában is leleplezendő kompakt divatterepjáró.
Ebbe az új kompakt divatterepjáróba tulajdonképpen már kormány és pedálok sem kellenének.
Ilyen az, amikor a vékony felső aszfaltréteg és az elképesztő forgalom összedolgozik egymással.
Megérkezett a német gyártó legújabb szedánja, mely igen vállalhatóra sikeredett, de van egy nem elhanyagolható probléma vele.
Az A6-os szedán változata igen szemrevalóra sikeredett, de praktikum terén verhetetlen a most leleplezett Avant változat.
A logika akár valami olyasmi is lehetett, hogy ha az út szélén nem lehet parkírozni, akkor a közepén talán igen.