Gondolta volna? A szovjeteknek már 70 éve volt menő elektromos járgányuk
Ami egyes nyugati gyártóknak csak mostanság sikerül, azt a szovjetek már évtizedekkel előtt meglépték. Sikertörténetről mégsem beszélhetünk.
Ami egyes nyugati gyártóknak csak mostanság sikerül, azt a szovjetek már évtizedekkel előtt meglépték. Sikertörténetről mégsem beszélhetünk.
Ennek a szép emlékű nyitható tetős járgánynak a tulajdonosát nem igazán érdekelte, hogy hova és hogyan parkol le.
Mutatunk néhány felvételt, melyeken egy erős álcázást viselő új bajor négykerekűt lehet látni.
Az elsősorban áruszállításra szánt furgonok kevesek fantáziáját mozgatják meg, de ez az új modell mindenképpen ígéretesnek tűnik.
A szépség megítélése ugyebár meglehetősen szubjektív dolog, az viszont tény, hogy ez a Ferrari erősebb lett a kiindulási állapotánál.
A körforgalom működése viszonylag egyszerűen megérthető, de a jelek szerint nem mindenki számára.
Balhés volt az éjszaka Heidelbergben: a kalapácsos rongálót figyelmeztető lövéssel fékezték meg, de ezt egy rendőrnő füle bánta.
A komoly ralis tapasztalattal rendelkező márka egy minden korábbinál potensebb sportautóval rukkolt elő, amiben adott esetben akár egy komplett család is elfér.
A fejlesztők nem csináltak egyebet, mint maximálisan kihasználták a rendelkezésre álló hatalmas felületet.
Ilyen az, amikor egy sportpályát nem pont olyan célra használnak, amire kellene.
Tény, hogy néha nehéz szabad parkolóhelyet találni, de ez nem jogosít fel arra, hogy bárhol csak úgy letegyük az autónkat.
Színes egyéniségnek nehezen mondható ez az új villanyautó, ettől függetlenül érdemes néhány pillantást vetni rá.
Mutatjuk, hogy a legfrissebb 2017-es adatok alapján jelenleg melyek a világ legtöbbet érő autómárkái.
Ezzel a járgánnyal egész sok pakkot lehet igen gyorsan egyik helyről a másikra szállítani.
A megkülönböztető jelzések ennek a mercisnek a jelek szerint nem igazán keltették fel a figyelmét.
A Volkswagen népszerű középkategóriás autójának ára nem sokat ingadozott az elmúlt évtizedekben.
A német gyártó több tízezer divatterepjárót kényszerül visszahívni egy kisebb javításra.
Ma már nemcsak a számítógépeinket és telefonjainkat, hanem a járműveinket is félthetjük a kibertámadásoktól.
Ez az új divatterepjáró igen korrekt hatótávval és fejlett önvezető technológiával rendelkezik.
Ahogy rövidülnek a nappalok, úgy egyre több esetben lehet zavaró a közvilágítás hiánya.