Jeges a szélvédője? Sokkal rosszabb, ha az egész kocsija jégbe fagy - mutatjuk
Ilyen az, amikor a víz és a hideg egy éjszaka alatt igen komoly károkat okoz egy autóban.
Ilyen az, amikor a víz és a hideg egy éjszaka alatt igen komoly károkat okoz egy autóban.
300 ezer forintot kérnek ezért a nem éppen bejáratós 5-ös BMW-ért. Az árából éves buszbérletet tervez venni az eladó.
Erőhiányban abszolút nem szenved ez a négykarikás sportautó, aminek nem sok ellenfele lehet az utcákon. Vagy inkább a versenypályákon.
A közelmúltban a WTCC-t is megjárt Vestából végre érkezik a sokak által várva várt utcai sportváltozat.
Újabb bizonyíték arra, hogy a fiatalosan trendi brit prémiummárka hamarosan leleplezi első villanyautóját.
Régóta pletykálnak egy extrém sportkocsiról, amit a közeljövőben ténylegesen el is készíthet a bajor gyártó.
A rengeteg villanyautót a környezettudatosság jegyében kapták az amerikai rendőrök, de nem használják őket, vagy ha igen, akkor nem arra, amire kellene.
Gyönyörű ez a ritka Ferrari és erőből sem szenved hiányt, de nem tudni, hogy miért a forgalomban szoktak vele gumit égetni.
Az autós iparág egyik híres megmondóembere ezúttal a villanyautó-vásárláson gondolkozók számára szolgál hasznos tanáccsal.
Ingolstadtban most mindenkinél előrébb járnak a fejlesztések, de a jelek szerint a müncheniek sem tétlenkednek.
Az olasz gyártó zárt ajtók mögött már megmutatta vadonatúj fejlesztését. Itt vélhetően tilos volt fotózni, valaki azonban ennek ellenére készített egy képet.
Az idén a Forma–1-be visszatérő márkánál már javában folyik az ígéretesnek tűnő új sportkocsi fejlesztése.
Bár egyelőre még a Tesla 3 alapváltozatának sem sikerült felfuttatni a gyártását, máris küszöbön a felspécizett változat debütálása.
A kompakt prémium crossovernek vélhetően már a végső tesztelése folyik zord téli körülmények mellett.
A gyorshajtás adott esetben a normálnál sokkal komolyabb büntetési tételeket vonhat maga után a szomszédos Ausztriában, ahova mostanság sok honfitársunk indul síelni.
Nincs mese, a kőkemény sportkocsikat gyártó olaszok is egyre inkább az elektronokra fókuszálnak.
A fiatalember nem túl sok kilométert utazott a saját ízlése szerint személyre szabott olasz sportkocsival.
Rohamosan digitalizálódó világunkban tulajdonképpen csak idő kérdése volt, hogy mikor bukkannak fel az első high-tech rendszámtáblák.
Senki sem sérült meg, de másik autó is megrongálódott.
Amit az autóipar 2018-ban tud, az bekerült a luxusautóba, és ez még az S-osztályos Mercedesnek és a 7-es BMW-nek is alaposan feladja a leckét. A léc igen magasan van, de vajon sikerül-e megugrani?