Nincs menőbb egy Ikarus babakocsinál, mutatjuk a magyar csodát
Olvasóink közül megszületésük után nem sokkal vélhetően többen is ilyen négykerekűben szívták a friss levegőt.
Olvasóink közül megszületésük után nem sokkal vélhetően többen is ilyen négykerekűben szívták a friss levegőt.
Vajon mit tudhat egy olyan kékvérű brit autó, amiért egy luxusház árát kérik el? Tényleg sokkal jobb, mint egy Audi, BMW vagy Mercedes? És mit lehet egy ilyen 2,5 tonnás szörnyeteggel kezdeni hóban? Vannak válaszaink.
A VW konszernhez tartozó márka újdonsága egy kompakt crossover, ami elsőként Genfben lesz megtekinthető.
Jelek szerint a bajor márka villanymotoros modelljeit használók igen elégedettek a hangtalan suhanással.
Akad néhány olyan praktikus kérdés, melyre a legtöbb autós tudni véli a válaszokat, de könnyen kiderülhet, hogy nem pont ez a helyzet.
Vannak olyan autók, melyek több évtizednyi állást követően szinte patika állapotban látják meg újra a napvilágot. Nos, ez az orosz járgány nem ilyen.
Akad néhány olyan praktikus kérdés, melyre a legtöbb autós tudni véli a válaszokat, de könnyen kiderülhet, hogy nem pont ez a helyzet.
Soha többet az előtérben szanaszét heverő páratlan papucsok. Mutatjuk, hogy a Nissan hogyan kezeli a problémát.
A Hodor magyar hangját adó színész Norvégiában tekergeti a buszok kormányát. Ott, ahol a hazaitól nagyon eltérőek a munkakörülmények és a közlekedési szokások.
Ennek a kékvérű négykerekűnek a platóján vélhetően egy betonkeverő és egy talicska könnyen szállítható lenne. A célközönség viszont valószínűleg inkább vadászatokhoz használná a gépet.
Minden jel arra mutat, hogy a villanymotorok a személyautók után a sokkal nagyobb járgányokat is meghódítják maguknak.
Az Aerosmith énekese mellett Emerson Fittipaldi is feltűnik a Kia Super Bowl-ra készített reklámfilmjében.
Az új divatterepjáró megkapja a nemrégiben kijött M5-ös szedán brutális erőforrását.
A Ford népszerű modelljének teljes megújulására egy hónappal többet kell várnunk.
Ha az utakon már nem lehet normálisan közlekedni, akkor irány a levegő! Mutatjuk, hogy pontosan milyen formában.
Ennek a régi orosz autónak alaposan megkérik az árát, cserébe azonban hamisítatlan 70-es évekbeli életérzést kaphatunk.
Ez a négykerekű fenevad nem rejti véka alá a tudását: az extrán kiszélesített karosszéria mögött valódi versenytechnika lapul.
Ez a megoldás drágább, mint a zászlós zebra, de jelentősen csökkentheti a zebrán gázolások számát.
A Forma–1 szerelmesei kezdhetik vágni a centit, már csak alig néhányat kell aludni az idei autók hivatalos leleplezésére.
Laikus szemmel nézve első blikkre vélhetően kevesen gondolnánk, hogy milyen komoly értéket képvisel ez a kétkerekű.