Bárcsak a mi autónk lenne az új Suzuki Swift – menetpróba
Az elődjénél könnyebb, tágasabb és szemrevalóbb Swiftnek talán csak az a baja, hogy már nem Esztergomban készül. És az 1 literes, hibridesíthető turbómotorral még élvezetesen is vezethető.
Az elődjénél könnyebb, tágasabb és szemrevalóbb Swiftnek talán csak az a baja, hogy már nem Esztergomban készül. És az 1 literes, hibridesíthető turbómotorral még élvezetesen is vezethető.
Bár egyelőre még messzinek tűnhet a szeptember, nem kell már olyan sokat várnunk az ekkor megrendezendő Frankfurti Autókiállításra (IAA). Lássunk most három frankfurti újdonságot!
Ennek a közel 20 esztendős bajor sportkocsinak lényegében csak egyetlen hibája van: nem a miénk.
Ha túl magasnak találjuk a legolcsóbb új McLarenek árait, akkor most itt egy olcsóbb példány. Ez viszont annyira össze van törve, hogy bőven rá lehet majd még költeni.
Ez a hipersportautó nemcsak azért különleges, mert nagyon ritka, hanem azért is, mert egyedi fényezése szinte mágnesként vonza magára a tekintetet.
A négykarikás német gyártó a legújabb középkategóriás SUV-jából is készít majd egy igen sportos változatot.
A Renault tervezői a Grand Scenic esetében igen jó munkát végeztek. Már ami a külsőt illeti. A szépségnek ezúttal sajnos áldozatául esett a praktikum.
Az autógyártók néha igen furcsa extrákkal spécizik fel egyes modelljeiket. Mutatjuk, hogy milyen turpisságot eszelt ki az Alfa Romeo.
Kívül egyedi sportos vonalvezetést, belül luxusminőségű anyagokat ígér a bajorok négyajtós kupéja, négykerékhajtása miatt pedig sínautóként viselkedik a kanyarokban.
Valódi időutazásra hív ez a makuláltan állapotú, az elmúlt évtizedekben alig használt kisautó.
Néhány évnyi sikeres szereplést után most megújult a Mercedes luxusszedánja. Reszkethet az A8-as Audi és a 7-es BMW?
A bajor gyártó elkészítette a nemrégiben kijött új 5-ös hosszabb tengelytávú változatát.
Ezzel a kompakt országúti versenyautóval igen komoly élvezetnek ígérkezik a kanyarvadászat nemes tevékenysége.
A mogyoródi aszfaltcsík télen sokszor szokott havas lenni, de a tavasz második felében nagyon ritkán.
A kínai másoló iparág már jó ideje nemcsak a ruházati- és technológiai-, hanem az autószektorban is komoly erőkkel képviselteti magát. Mutatjuk a legújabb távol-keleti klónokat.
Nem elég a gyors autó, nem elég a komoly vezetői tudás, ehhez a szinthez már egy jó adag bátorság is kell.
A bajor paripa immár 31 esztendős, de simán megér annyi pénzt mint egy vadonatúj BMW M2.
Ezzel az új cirkálóval a lehető legnagyobb kényelemben és egyben környezettudatos módon lehet az utakon suhanni.
Jó esély van arra, hogy a kis Peugeot hamarosan visszakerül a jogos tulajdonosához Németországba.
Nagyon úgy tűnik, hogy a közeljövőben szerencsére nemcsak a személyautók, hanem a hatalmas teherautók is egyre zöldebbek lesznek. És itt most nem a fényezés színére gondolunk.