Megvan április legpofátlanabb autósa: forgalommal szemben, mentővel szemben, józan ésszel szemben
Már a németek sem a régiek: másfél kilométeren át pofátlankodott egy autós a forgalommal szemben a mentőfolyosón.
Már a németek sem a régiek: másfél kilométeren át pofátlankodott egy autós a forgalommal szemben a mentőfolyosón.
Az indiai Shailja Singh a fárasztó munkanap után betért szokásos, Delhi közeli vendéglőjébe, hogy megigyon egy üveg sört. De a pultos közölte, hogy ez lehetetlen. Mi történt?
Budapest felé teljes, Szeged felé pedig félpályás útzár van érvényben.
A rendőrség közzétett néhány fotót a ma délelőtti tűzesetben jelentősen megrongálódott autókról. Jó hír, hogy a forgalmat részlegesen már újraindították.
Akkora pótdíjakat fizettet velünk az állam, mint például az osztrákoknál, csak nekünk a feleakkora fizetésünkből kell kinyögnünk. Rendben van ez így?
Zágráb és Split között 183 kunát kell majd fizetni, Dubrovnikig pedig 234 kuna lesz a sztrádadíj hétfőtől.
Az olasz sportautó ezen példányát kifejezetten a gyorshajtók elleni harcban kívánja bevetni az olasz rendőrség.
Statisztikák szerint egyre nehezebb megúszni a bliccelést, mégis a megbüntetettek fele egyáltalán nem vesz e-matricát. Igaz, ezek túnyomó részt külföldiek.
Ellentétes az uniós joggal az a magyar szabályozás, amely az úthasználati díj megfizetésének elmulasztását úgy bünteti, hogy nem veszi figyelembe a jogsértés súlyát, a szabályok bármekkora megsértése esetén átalányösszegű bírság kiszabását írja elő – mondta ki ítéletében az Európai Unió Bírósága szerdán.
Újabb céget kebelezett be Mészáros Lőrinc, bár ezért nagyon nem kellett feszülnie (igaz, melyikért is kellett?), mert az már jó másfél éve az intézőjének tartott Csík Zoltáné volt. A vezércége által az év elején megvett Wellnesshotel Építő Kft. egyetlen tevékenysége az út- és autópálya-építés.
Hóvihar csaopott le a kanadai Quebecre, a 10-es számú autópályán megbénult a forgalom.
Az okosutaknak köszönhetően jóval dinamikusabb lehet majd a közlekedés, ami kevesebb torlódással és dugóval járhat. A használatukra azonban nagyon oda kell figyelni.
Nem mindegyik autós volt annyira szerencsés, hogy meg tudjon állni az A14-es autópályára omló felüljáró előtt Olaszországban.
Nem a Közgép konzorciuma építheti az M4-es autópályát a román határig, pedig 25 milliárddal olcsóbb árat ígért, mint a pályázat nyertese.
Két helyen is torlódásra kell számítania annak, aki a fővárosból az M1-es autópályán próbál átjutni Ausztriába.
Egyelőre maradnak a fizetőkapuk a horvátországi autópályákon, de a kormány nem tett le a matricák bevezetéséről. Valószínűleg emelik a sztrádadíjakat, a szezonban ráadásul nagyobb mértékben.
Magyarországon is jogi lépéseket tett egy horvát cég, amely azután került nehéz helyzetbe, hogy az általa használt magyar zajvédő falak leszerepeltek. A szlovén állam szerint selejtesek a hang tompítására hivatott betonelemek, és erre hivatkozva annyi pénzt követelt vissza, hogy Eszéken 150 ember vesztette el munkáját. Megkerestük a magyar céget, mit szól a zajvédő falait elmarasztaló szakvéleményről – hiszen nálunk is ez a vállalkozás szállítja a hangszűrők nagy részét.
Az autómentő épp a leállósávban dolgozott az M3-as autópályán.
A 2016-ban vásárolt éves – megyei és országos – matricák érvényessége 2017 január 31-én éjfélkor lejár.