Folytatása született a Volkswagen egyik legjobb reklámjának
A tizenkét évvel ezelőtti szpot nézettsége is felpörgött.
A tizenkét évvel ezelőtti szpot nézettsége is felpörgött.
A termékelhelyezések egyik leglátványosabb módja a hollywoodi filmekbe bevásárolt autóké.
62 évvel ezelőtt még nem Photoshoppal megszépített fotók és CO2 kibocsátási adatok uralták az autógyártók hirdetéseit.
Már 60 évvel ezelőtt is mindent bevetettek a gyártók, hogy eladják az általuk készített autót.
Az új Aygo vagány külsejéhez passzoló bevállalós kisfilmet forgattak a németek, amiben a japán kisautó a városban randalírozva úgy könnyít magán, mint egy neveletlen kölyökkutya.
Igen érdekes párosítás a Mátrix tudatfelszabadítós mentora és a koreai Kia autógyár új limuzinját egy filmbe pakolni, de a reklámban persze minden lehet. Nehéz eldönteni, hogy a K900-as, vagy a filmecske sikerült-e jobban....
A Honda eleve az okos reklámokat kedveli a zseniális poénok helyett és ennek most is remek példáját adták.
Egy bernáthegyi számára ideális választás lehet a Touareg, míg egy sportosabb huskynak a Golf GTI testhezállóbb.