Más rendszámával tankolt, aztán fizetés nélkül távozott
Keresik a rendőrök a Kőbányán egy benzinkutat megrövidítő férfit.
Keresik a rendőrök a Kőbányán egy benzinkutat megrövidítő férfit.
A Független Benzinkutak Szövetségének elnöke azt mondta: próbáltak minisztériumokhoz fordulni és pénzügyi forrást szerezni, de senki sem segített.
Az osztrák olajipari cég Pest megyei töltőállomásán egyszer csak felbukkant két ősrégi és méregdrága Rolls-Royce.
Legalábbis a Népszava által idézett szakmai forrás szerint.
A benzinkutak sorra vezetnek be mennyiségi korlátozást; az élelmiszerek kapcsán a kisboltosok panaszkodnak arról, hogy nem tudnak elég terméket venni a nagykereskedőktől; új törvényjavaslatok sorát nyújtották be nemcsak a vármegyékről és az ispánokról, hanem az adókról, a dohánypiacról és a vagyonnyilatkozatokról is. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
A Molnál már életbe lépett a változás, az OMV most követte őket.
Csökkentik a hatósági áron beszerezhető üzemanyag mennyiségét, illetve aki autóba és kannába is tankol, annak mindkét esetben a piaci árat kell majd megfizetnie.
Kannákba tankolnak, de csak azért, mert van olyan területe az országnak, ahol nincs benzinkút.
Szlovéniában az üzemanyag árának keddi várható drágulása miatt nőtt a kereslet, ami viszont ellátási problémákat okozott országszerte.
Nem derült ki, hogy mi okozta az ellátási hiányt.
A magyar forgalmival közlekedőket nem érinti.
Pont a legrosszabbkor történt a baleset a schwechati finomítóban: küszöbön az extrán üzemanyagigényes nyári időszak, amikor mindenki autóba vagy repülőre pattan, és nyaralni indul – kivéve a gazdák, akik a traktorokat kezdik el a korábbinál is többet hajtani a földeken. Az osztrák állami segítség már el is fogyhatott, a felszabadított magyar stratégiai benzin- és gázolajkészlet pedig egy szakértő számítása szerint éppen arra lehet elég, hogy az OMV hazai kútjai kihúzzák addig, amíg igazán meredeken elkezd felfelé ívelni a naftakereslet.
Az OMV schwechati finomítójában baleset történt korábban.
Nem sikerült újraindítani az üzemet, szükség van az elspájzolt üzemanyagra.
Gallononként 5 dollárra szökött fel az üzemanyag átlagára. Ez az európai árakhoz mérve még így sem vészes.
Bár Hernádi Zsolt is az üzemanyagok hatósági árának fokozatos kivezetéséről beszélt, nem az kezdődött el, csak a Mol hibázott.
Eleinte ment a trükközés, mára azonban lehetetlenné vált.