Fekete péntek: az interneten is sorba kell állni az Extreme Digitalnál
A tavalyi elhasalás után idénre komoly kapacitásbővítést ígért az Extreme Digital, de úgy tűnik, a vásárlói érdeklődés ismét felülmúlta a bevetett technológia erejét.
A tavalyi elhasalás után idénre komoly kapacitásbővítést ígért az Extreme Digital, de úgy tűnik, a vásárlói érdeklődés ismét felülmúlta a bevetett technológia erejét.
Alig van már használható munkaerő az országban, tisztán vállalkozni csaknem lehetetlen, a trafikosoknak pedig tavaly már nagyon bejött az élet. Egyre több a furcsaság a közbeszerzések körül, hamarosan indul a karácsonyi vásár – legalábbis az online piactereken. Jól jártak a devizahitelesek, rosszul a Tesco webshop vásárlói. Hogy miért, kiderül a hvg.hu heti gazdasági összefoglalójából.
Az elmúlt évekre jellemző növekedési ütemet tartva, az idén is jelentősen erősödött az online kiskereskedelmi piac. Az eNet friss tanulmánya szerint egy év alatt mintegy 50 milliárd forintos forgalommal bővülve, 2014-ben elérheti a 266 milliárd forintos forgalmat. A középtávú előrejelzés egy meredekebb növekedési pályát valószínűsít.
Abban ugyan nincs hiba, hogy a karácsony előtti fogyasztói aktivitás felpörgetése érdekében a Fekete Péntek ne csak egy céghez kötődjön. De van-e olyan virágárus, aki komolyan azt gondolja, hogy levédetheti a Valentin napot? Új töltettel indul a konkurenciaharc.
Az Egyesült Államokban ma, pénteken vásárlók tízmilliói özönlik el a boltokat és az akciós termékek közül szinte mindent felvásárolnak, ezt hívják Black Fridaynek. Sok üzlet számára azonban már az egy nappal korábbi hálaadás sem szent, és megnyitják üzleteiket. A gazdasági válságnak mintha már nyoma sem lenne, mindeközben egyre többen vásárolnak online és mobilról, de sokszor teljesen feleslegesen, hiszen év közben is vannak hasonló kedvezmények.
Igencsak keresettek a játékkonzolok az Amazonon, talán ezért is döntött úgy a legnagyobb e-kereskedő, hogy maga is gyárt ilyet.
Mint a legnagyobb hazai online kerekeskedő, az Extreme Digital bejelentette: az idén november 20-án tartja meg az extra akciókkal tarkított Fekete Péntekét. A cég többségi tulajdonosává azonban hamarosan egy dél-afrikai holding válik.
Kínában is van fekete péntek, igaz, máskor, és másképp is nevezik. A Xiaomi meglepő módon készül az eseményre.
Legalábbis azok, amelyek csatlakoztak az Ingyen Szállítás Napjához, ami december 11-re esik.
Az eMAG jelentése szerint az akciós fekete pénteken több mint 1,2 millió látogató kereste fel az oldalukat, ahol 95 ezer terméket vásároltak. A cég szerint ez példátlan a magyar online kereskedelem történetében.
Ha egy földönkívüli éppen egy fekete pénteken érkezne a Földre, valószínűleg egy életre kiábrándulna az emberiségből. Ez a rövid Vine-válogatás is elég ahhoz, hogy mi is ilyen földönkívülinek érezzük magunkat.
A Black Friday akció első két órájában nem csak saját rekordjait, de konkurense egésznapos eredményét is megdöntötte az eMAG – közölte az online kereskedő.
Pénteken 600 ezren, az egész hétvégén 1 millióan látogatták meg az Extreme Digital weboldalát. A legtöbben okostelefont és táblagépet vettek, de jól mentek a tévék és a konzolok is.
Tapasztalataink és a felhasználók visszajelzései alapján valóban feketén indult az Extreme Digitalnál a kereskedelmi akciók napjaként most péntekre meghirdetett Black Friday. Ötszörös terhelésre készültek a cégnél, több mint harmincszoros igény jelentkezett.
Az Amerikában ismert akcióval, a Fekete Péntekkel népszerűsíti az internetes vásárlást idén itthon az Extreme Digital. Várkonyi Balázs ügyvezető szerint lehetnek olyan termékeik, amelyekre akár 70 százalék kedvezményt adnak. Elsősorban olyan vásárlók figyelmét próbálják felhívni, akik még nem vagy csak ritkán vásároltak eddig interneten.
Idén is többen megsérültek az Egyesült Államokban a fekete pénteki bevásárlási őrületben. Megrohamozták az üzleteket az akciós termékekért, de volt, aki nem tudta türtőztetni magát. Egy rendőrt meglőttek a karján, egy másikat elgázoltak, egy harmadiknak a csuklója tört el.
Az USA-ban ma teljes az őrület, mert megkezdődött a Black Friday. A videón látható, hogy az emberek egy Walmart üzletben verekednek az elektronikai cikkekért..
Ma elvileg nem szabad semmit sem vásárolni, de az USA-ban még a hálaadás ünnepe ellenére is kinyitnak üzletek, hogy az előrehozott Black Fridayjel csábítsák fogyasztásra az amerikaiakat. A tiltakozás a túlfogyasztás ellen többféle formát öltött, és még hazánkban is van egy csökött kis hagyománya, pénteken például ingyenes filmvetítéssel emlékeznek meg a "Ne vásárolj semmit napról".
A hálaadást követő vásárlási akciódömping, a Black Friday keretében az Apple több remek alkalmazást ingyenessé vagy olcsóbbá tett.
Az idei Fekete pénteken az amerikaiak több mint 1 milliárd dollárt költöttek online piactereken és webhsopokban, ezzel minden idők legnagyobb napi forgalmát generálták a PayPal rendszerén keresztül. A cég a tavalyi Black Friday-hez viszonyítva 173%-os növekedést regisztált a mobiltelefonos fizetések terén.