#bolt

Tippek vállalati honlapokhoz

A jó vállalati honlapra nincsen egyértelmű recept, aminek az a legfőbb oka, hogy mindenki mást ért „jó” alatt. Másféle tartalmakat szeretne látni a készülő oldalon a vezérigazgató, mást az értékesítő vagy a pr-es. Csakhogy a vállalati honlapnak nem (elsősorban) a vállalat elvárásai alapján kell elkészülnie, egyetlen szereplőre kell koncentrálni: a látogatóra.

hvg.hu






Olcsó húsnak nem mindig híg a leve

Egyre többen keresik az áruházláncok olcsóbbnak hitt sajátmárkás termékeit és hasonlítják össze vásárlás előtt az árakat. A vásárlói szokások megváltozására új stratégiával válaszolnak a láncok. Mit profitál mindebből a vevő?

hvg.hu

Öt szempont, hogyan választunk boltot

Egyre több alacsony árfekvésű sajátmárkás termék van a piacon, amely évről évre többet hoz az áruházláncok konyháira. A válságon kívül mi befolyásolja e termékek iránti keresletet és milyen típusú boltokban keresik a vásárlók ezeket a termékeket?

hvg.hu

Magyar kisboltok fogtak össze a multik ellen

Kis- és középvállalkozások barkácsboltjainak összefogására megalakult az Ezermester Magyar Barkács Kft. Célja a barkácsüzletek piaci versenyképességének megőrzése a Magyarországon jelen lévő multinacionális barkács áruházláncokkal szemben.

hvg.hu

Beindultak a mozgó boltok

Miközben idén szerte a Dunántúlon tovább csökkent a kis üzletek száma, augusztus végéig több mint ötszázzal több mozgó bolt indult el a piacon - számol be a Napi Gazdaság pénteki száma.

unknown

Egy százast és minimum 45 percet spórolunk vásárláskor

Egy bevásárlás alkalmával átlagosan száz forinttal kevesebbet költünk, mint egy éve, vagyis a bevásárlókosarunk értéke 1850 forintról 1750 forintra csökkent. Ráadásul már nem is válogatunk annyit: másfél óra helyett csupán háromnegyedet töltünk egy boltban – derül ki a Gfk Piackutató Intézet legfrissebb felméréséből.

hvg.hu