szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A jó vállalati honlapra nincsen egyértelmű recept, aminek az a legfőbb oka, hogy mindenki mást ért „jó” alatt. Másféle tartalmakat szeretne látni a készülő oldalon a vezérigazgató, mást az értékesítő vagy a pr-es. Csakhogy a vállalati honlapnak nem (elsősorban) a vállalat elvárásai alapján kell elkészülnie, egyetlen szereplőre kell koncentrálni: a látogatóra.

A jó vállalati honlapra nincsen egyértelmű recept, aminek az a legfőbb oka, hogy mindenki mást ért „jó” alatt. Másféle tartalmakat szeretne látni a készülő oldalon a vezérigazgató, mást az értékesítő vagy a pr-es. Csakhogy a vállalati honlapnak nem (elsősorban) a vállalat elvárásai alapján kell elkészülnie, egyetlen szereplőre kell koncentrálni: a látogatóra.

A honlap akkor jó, ha a látogató jónak tartja – a vállalati website-nak is elsősorban a felhasználók igényeinek kell megfelelnie. Hogy miért? Steve Krug, a Ne törd a fejem! című könyv szerzője szerint nem csak azért, mert az interneten a konkurencia csak pár kattintásra van. Sokkal fontosabb, hogy egy rossz honlap bosszúságot, csalódást okoz a látogatóknak, így ha nem is állnak tovább, mindenképpen negatív érzések születnek bennük. Ezzel szemben a jó honlap olyan, mint egy elegáns étterem vagy bolt, amit minden részletében úgy terveztek meg, hogy a vendégek jól érezzék magukat. Érdeklődik a részletek iránt? A techline.hu cikkéből kiderül.

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!