Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Egyre több alacsony árfekvésű sajátmárkás termék van a piacon, amely évről évre többet hoz az áruházláncok konyháira. A válságon kívül mi befolyásolja e termékek iránti keresletet és milyen típusú boltokban keresik a vásárlók ezeket a termékeket?
Sokan ugyan a válság hatásának tudják be, hogy növekszik a láncok többnyire olcsó, saját márkás termékeinek eladása, noha az európai FMCG-forgalomból évek óta egyre nagyobb a kereskedelmi márkák piaci részesedése - mutatott rá Melisek Eszter, az ACNielsen piackutató cég ügyfélkapcsolati igazgatója.
Sajátmárkák jövője |
A kereskedelmi márkák és az FMCG-piac jövőjéről a Mai Piac értékesítési és beszerzési konferenciája alapján készült beszámolóban, olvashat többet a lap december-januári számában. A Jövőkép konferenciáról bővebben itt olvashat. |
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.