Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több alacsony árfekvésű sajátmárkás termék van a piacon, amely évről évre többet hoz az áruházláncok konyháira. A válságon kívül mi befolyásolja e termékek iránti keresletet és milyen típusú boltokban keresik a vásárlók ezeket a termékeket?
Sokan ugyan a válság hatásának tudják be, hogy növekszik a láncok többnyire olcsó, saját márkás termékeinek eladása, noha az európai FMCG-forgalomból évek óta egyre nagyobb a kereskedelmi márkák piaci részesedése - mutatott rá Melisek Eszter, az ACNielsen piackutató cég ügyfélkapcsolati igazgatója.
Sajátmárkák jövője |
A kereskedelmi márkák és az FMCG-piac jövőjéről a Mai Piac értékesítési és beszerzési konferenciája alapján készült beszámolóban, olvashat többet a lap december-januári számában. A Jövőkép konferenciáról bővebben itt olvashat. |
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.