#brother

Bedő Iván Tech

A varrógéptől a varázsszemüvegig

Brit tudósok bebizonyították, hogy az A3-as papír nagyobb élmény, mint az A4-es. Ez nem vicc: a nyomtatóbiznisz egyik nagyágyúja, a japán Brother azzal is igyekszik erősíteni világpiaci helyzetét, hogy a megszokott méretűek mellett hevesen reklámozza az A3-as nyomtatóit is. Nem véletlen tehát, hogy a cég megbízta Richard Wisemant, a hertfordsire-i egyetem pszichológiaprofesszorát. Ő aztán a Brother áprilisi, berlini nemzetközi sajtóbemutatóján máris ismertethette friss kutatásának eredményét: aki A3-as méretben kapja a kezébe valamelyik vállalat reklámját vagy termékismertetőjét, annak a fejében 66 százalékkal jobban megmarad az információ.

techline.hu Tech

PDF nyomtatás okostelefonokról

A Brother iPrint&Scan alkalmazásával az iPhone, iPod Touch, iPad készülékekkel, valamint Android okostelefonokkal...

Kim Dzsong Un szerint a K-pop olyan, mint a rák, ami elpusztíthatja az országot

Kim Dzsong Un szerint a K-pop olyan, mint a rák, ami elpusztíthatja az országot

96 napot volt kórházban a Covid miatt Szörényi Péter

96 napot volt kórházban a Covid miatt Szörényi Péter

Ha Windows 10-et használ, frissítsen most: súlyos hibák vannak a rendszerben

Ha Windows 10-et használ, frissítsen most: súlyos hibák vannak a rendszerben

Foci helyett: Itt a Garbage új lemeze

Foci helyett: Itt a Garbage új lemeze

Villamosmegállót zúzott össze egy Audi Kispesten - fotó

Villamosmegállót zúzott össze egy Audi Kispesten - fotó

Hosszú idő után magukra találó válogatottak összecsapása nyitja meg az Eb-t

Hosszú idő után magukra találó válogatottak összecsapása nyitja meg az Eb-t

Már van olyan jelölt, akit mind a hat ellenzéki párt támogat az előválasztáson

Már van olyan jelölt, akit mind a hat ellenzéki párt támogat az előválasztáson

Visszatért az iPhone-okra a közkedvelt iOS 4 – egy rendhagyó alkalmazásban

Visszatért az iPhone-okra a közkedvelt iOS 4 – egy rendhagyó alkalmazásban

A címlapról ajánljuk
Még több hír a VOLKSWAGEN támogatásával