Kipróbálták, mennyi idő alatt képes a 0-400-0 gyorsulásra az 1500 lóerős Bugatti
A Bugatti Chrion most már egészen biztosan méltó utódja lesz a Veyronnak.
A Bugatti Chrion most már egészen biztosan méltó utódja lesz a Veyronnak.
Az Audi R8 tulajdonosa imádja a Bugatti Chiront, ezért új külsőt készíttetett neki.
Az első csavartól az utolsó simításig mindent ott csinálnak, ahol 1909-ben az első autó is elkészült.
Lassan a Bugatti lesz az egyetlen a Volkswagen-csoporton belül, amelyik nem tervez/gyárt szabadidő-autót. Ezt gyorsan orvoslni kellett.
Egy márciusi árverésen kerül kalapács alá egy 1937-es Type 57S Cabriolet, amiből mindössze három darab készült.
Van az úgy, hogy egy autó túlságosan izmos ahhoz, hogy finoman lehessen vele bánni.
Az ékszerek készítésével foglalkozó brit TMB Art Metal egy igazán elegáns megoldását választotta annak, hogyan viselhetjük a világ egyik legdrágább autójának darabkáját.
Úgy volt, hogy a Veyron-utód Chironból lesz egy még izgalmasabb változat, de ez a tézis most megdőlni látszik.
Idaho állam egyik lezárt országútján próbálták ki mire képes az 1200 lóerős Veyron Grand Sport Vitesse. A látvány és hang egyaránt lenyűgöző.
Közzétettek néhány korai dizájtervet a tavaly bemutatott hiperautóról a Bugatti Chironról, ami egészen lenyűgöző. Nem, mintha az 1500 lóerős autó végleges formájában nem lenne elég meggyőző, mégis az alábbi képeket látva, valóban sokkal merészebb, formabontóbb autó koncepciója rajzolódik ki.
Az utcai autók között a Veyron Super Sport az eddigi csúcstartó a 431 kilométer/órás végsebességével. A Chirontól 463 kilométer/óra feletti végsebességet várnak, ha feloldják benne az elektronikus korlátozást.
Wolfgang Dürheimer, a Bugatti - és nem mellesleg a Bentley - főnöke, úgy tűnik nem csak vállalatvezetésben erős, de versenypályán is elég tehetséges.
A szomszédos Ausztriában kapták lencsevégre, egy autós eseményre érkezett.
Az egyik legismertebb virtualdizájner megmutatta, milyen lenne a Veyron-utód, ha lekapnák róla a tetőt.
A kilencvenes évek egyik kaladorprojektje volt a gyorsan bebukott olaszországi Bugatti-üzem. 20 évvel később a helyszínnek még mindig van hangulata.
Egy floridai aukción talált gazdára az 1937-es Bugatti 57SC Sports Tourer.
Eddig csak a Genfi Autószalonon kiállított kéttónusú kék fényezésben díszelgő Chiront láthattuk, de most közzétettek néhány kedvcsináló színkombinációt.
A Chiron után a következő projekt egy négyajtós luxusszedán lehet.
Akárcsak tíz éve a Veyron bemutatkozásakor, megállt az élet a Genfi Autószalonon: bemutatkozott a Bugatti Chiron. Bár sokáig arról szóltak a hírek, hibrid lesz az újdonság, de ezt úgy tűnik, végül elvetették.
A képek alapján egy másik változat is készülne belőle, igaz, ez még csak a tervezőasztalon létezik.