Így nézne ki az Audi és a Bugatti közös szerelemgyereke
Az Audi R8 tulajdonosa imádja a Bugatti Chiront, ezért új külsőt készíttetett neki.
Az Audi R8 tulajdonosa imádja a Bugatti Chiront, ezért új külsőt készíttetett neki.
Lassan a Bugatti lesz az egyetlen a Volkswagen-csoporton belül, amelyik nem tervez/gyárt szabadidő-autót. Ezt gyorsan orvoslni kellett.
Az ékszerek készítésével foglalkozó brit TMB Art Metal egy igazán elegáns megoldását választotta annak, hogyan viselhetjük a világ egyik legdrágább autójának darabkáját.
Idaho állam egyik lezárt országútján próbálták ki mire képes az 1200 lóerős Veyron Grand Sport Vitesse. A látvány és hang egyaránt lenyűgöző.
A szomszédos Ausztriában kapták lencsevégre, egy autós eseményre érkezett.
Az egyik legismertebb virtualdizájner megmutatta, milyen lenne a Veyron-utód, ha lekapnák róla a tetőt.
Egy floridai aukción talált gazdára az 1937-es Bugatti 57SC Sports Tourer.
Akárcsak tíz éve a Veyron bemutatkozásakor, megállt az élet a Genfi Autószalonon: bemutatkozott a Bugatti Chiron. Bár sokáig arról szóltak a hírek, hibrid lesz az újdonság, de ezt úgy tűnik, végül elvetették.
Egy cseh magazin értesülései szerint a Chrion megfutja majd a 467 kilométer/órát.
Az első csavartól az utolsó simításig mindent ott csinálnak, ahol 1909-ben az első autó is elkészült.
Egy márciusi árverésen kerül kalapács alá egy 1937-es Type 57S Cabriolet, amiből mindössze három darab készült.
Van az úgy, hogy egy autó túlságosan izmos ahhoz, hogy finoman lehessen vele bánni.
Úgy volt, hogy a Veyron-utód Chironból lesz egy még izgalmasabb változat, de ez a tézis most megdőlni látszik.
Közzétettek néhány korai dizájtervet a tavaly bemutatott hiperautóról a Bugatti Chironról, ami egészen lenyűgöző. Nem, mintha az 1500 lóerős autó végleges formájában nem lenne elég meggyőző, mégis az alábbi képeket látva, valóban sokkal merészebb, formabontóbb autó koncepciója rajzolódik ki.
Az utcai autók között a Veyron Super Sport az eddigi csúcstartó a 431 kilométer/órás végsebességével. A Chirontól 463 kilométer/óra feletti végsebességet várnak, ha feloldják benne az elektronikus korlátozást.
Wolfgang Dürheimer, a Bugatti - és nem mellesleg a Bentley - főnöke, úgy tűnik nem csak vállalatvezetésben erős, de versenypályán is elég tehetséges.
A kilencvenes évek egyik kaladorprojektje volt a gyorsan bebukott olaszországi Bugatti-üzem. 20 évvel később a helyszínnek még mindig van hangulata.
Eddig csak a Genfi Autószalonon kiállított kéttónusú kék fényezésben díszelgő Chiront láthattuk, de most közzétettek néhány kedvcsináló színkombinációt.
A Chiron után a következő projekt egy négyajtós luxusszedán lehet.
A képek alapján egy másik változat is készülne belőle, igaz, ez még csak a tervezőasztalon létezik.