Belesne a ma pályára lépő Ronaldo elképesztő garázsába? Itt a lehetőség
CR7 szuperdrága és igen gyors luxusautóit még felsorolni is nehéz, nemhogy egymás után felváltva időről időre egy kicsit megjáratni őket.
CR7 szuperdrága és igen gyors luxusautóit még felsorolni is nehéz, nemhogy egymás után felváltva időről időre egy kicsit megjáratni őket.
A Bugatti rajongói régóta várták már, hogy megküzdjön egymással a gyártó két legerősebb autója. Most ez is eljött.
500 darab lesz belőle összesen a világon, és 1500 lóerős.
Marchionne nem is olyan rég még teljesen más véleményen volt az ágaskodó lovacskás SUV-ról.
A Hennessey hamarosan be kívánja bizonyítani, hogy nem a levegőbe beszél az elképesztő végsebesség kapcsán.
Az okoseszközök evolúciójával az autókulcsok is változóban vannak. Már rég nem arról szólnak, hogy a járművet elindítsuk velük, vagy bejussunk az autóba.
A hipersportkocsiról továbbra sem derül ki, hogy pontosan mennyi a végsebessége, pedig erre konkrét ígéret volt.
Az orosz Aksyonov Nikita feltette a kérdést: mi lesz, ha már minden gyártó készített SUV-ot? Akkor jön majd a furgonláz.
Ez az alaposan felbőszített japán sportkocsi Veyron-szintű végsebességre képes, és ehhez képest tulajdonképpen fillérekbe kerül.
Míg a legtöbbünk számára csak álom marad egy ilyen autó, idén többtucatnyi tehetős vásárló garázsába ténylegesen beparkolt egy Chiron.
Ennek a Bugatti Type 55-nek olyan ritkaságértéke és pedigréje van, amivel nem lehet melléfogni.
A francia gyártó szerint az ülésekkel lehet probléma.
Nem azt mondjuk, hogy ezeknek az autóknak folyton hermetikusan zárt, patika tisztaságú garázsokban a helyük, de hogy nem az erdei sárban, az teljesen biztos.
Pont az, amire elsőre is gondolna.
A szupersportautók is radikális ütemben fejlődnek. Az ArabGT nevű videócsatornán megjelent anyag szerint a Ferrari legújabb üdvöskéje, a 488 Pista nagyjából mindenkit lenyom ma.
Elképzelni is nehéz, hogy a Ferrari vagy a Koenigsegg valaha is városi kisautókat gyártson, a Budget Direct azonban elkészítette ezek látványtervét.
A Bugatti Chiron Sport messze a legdrágább autó lett a Genfi Autószalonon.
A legtöbb autógyártó már bejelentette, mivel készül a Genfi Autószalonra, amely kedden nyitja meg kapuit. A Bugatti azonban egy új, rövid videóval meglepte a világot, ami egy kétségkívül szélsőséges változat megjelenését feltételezi.
Az eladósorba került Chiron lényegében teljesen új, alig néhány száz kilométert tettek csak meg vele.
Mostantól semmi akadálya annak, hogy az egyik legelvetelmültebb sportkocsi motorját akár minden nap körbejárhassuk, akár a saját nappalinkban.