Elképesztő végsebességet ígér az új Bugatti
Egy cseh magazin értesülései szerint a Chrion megfutja majd a 467 kilométer/órát.
Egy cseh magazin értesülései szerint a Chrion megfutja majd a 467 kilométer/órát.
Amíg a világ a Bugatti legújabb szuperautójával volt elfoglalva, az olaszok surranópályán egy másik járművel is bemutatkoztak.
Az Oakley Design csapata látott neki, hogy új köntösbe öltöztessék az ezer lóerős szupersportautó egyik példányát.
Az alábbi képeken látható autóról egyelőre csak vázlatokkal kell beérjük, de megállapíthatóan, az utóbbi évek egyik legerősebb munkáját kaptuk a francia cég dizájnereitől. Ez a Bugatti Vision Grand Turismo.
Nem szőröznek a Bugattinál: aki szeretne magának egyet a presztízsmárka rövidesen bemutatandó újdonságából, a Chironból, annak nagyon mélyen a zsebébe kell nyúlnia. Jóval mélyebbre, mint a nagy előd, a Veyron esetetében…
Lehet készülni valami egészen fenomenálisra – legalábbis reményeink szerint – közeledik a leggyorsabb hibrid szuperautó bemutatkozása.
A Volkswagen-konszern vezetője Martin Winterkorn először adott konkrét és hivatalos infókat a Bugatti Veyron utódjáról. Ennek nyomán megerősítés nyert, hogy a márka következő szuperautója hibrid meghajtást kap. Várhatóan ugyanaz a W16-os szív dobog majd ebben a kocsiban is, mint a Veyronban, ám elektromos turbóval szerelik és 1500 lóerős teljesítményre lesz képes.
Egy 1927-es Bugatti kabriót 920 ezer euróért, azaz 287 millió forintért vásárolt meg árverésen egy amerikai múzeum - jelentette be kedden a Paria francia aukciósház.
Nagyban dolgoznak a Bugattinál a Veyron utódján: az Auto Bild című német szaklap a napokban közreadott egy videót egy olyan kezdeti próbamodellről, amelyet már a közúton is használnak.
Kevés dolog van, amely képes annyira lázba hozni az autórajongókat, mint egy Bugatti Veyron: a kocsi az autógyártás történelmének egyik mesterműve és a napokban felbukkant egy videó, amely bemutatja, hogy a molsheimi gyárban dolgozó mesteremberek hogyan szerelik össze a kocsi hajtóművét.
Mintegy tíz évvel a gyártás beindulása után elkészült a 450. példány, amivel lezárul egy korszak nem csak a márka, hanem az egész autóipar történelmében.
Véget ért a szupersportautó gyártása, eladták az összeset. Az utolsó darab neve igazán méltó egy legendához: Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse La Finale.
Talán nem meglepő, hogy egy Bugatti Veyronba rakták.
Újabb spekulációkat hallani a legendás Bugatti Veyron készülő utódáról, amelyet állítólag az egykori Forma–1-es pilóta, Louis Chiron után nevez majd el a VW-konszern fennhatósága alatt álló patinás márka. Az biztos, hogy az újdonság méltó lesz arra, hogy a nagy előd nyomába lépjen…
Miután a legendákról elnevezett limitált szériás modellekkel a Bugatti az utolsó utáni bőrt is lehúzta az ultrasikeres Veyronról, lassan eljön az ideje, hogy megérkezzen az utód. Az autón egy ideje már dolgoznak a VW-konszern érdekeltségi körébe tartozó márkánál, s immáron megérkezett az első pletyka az újdonság leendő nevével kapcsolatban is…
Amikor valaki hárommillió dollárt fizet egy autóritkaságért, akkor érdemes az átadásig rendkívüli óvatossággal bánni az áruval.
A Real Madrid támadója nemrégiben vásárolt, krómszínű, 1000 lóerős autójával érkezett az edzőközpontba.
Felbukkant egy tavasszal kissé megviselődött példány. A biztosító szerint többe került volna a javítása, mint amennyibe az autó kerül, ezért törötten feltették egy svájci aukciós oldalra, ahol 254 ezer frankért, vagyis 66 millió forintért talált új gazdára.
Egy kaliforniai autós rendezvényen mind a hat Legend Edition felsorakozott, ami még sosem fordult elő.
Hiába van valakinek Bugatti Veyronja, csak nagyon ritkán adódik lehetőség arra, hogy igazán meghajthassa a járgányt. Persze ha nehezen is, helyet és alkalmat lehet azért találni: így tett néhány napja az egyik Super Sport tulajdonosa is, aki elképesztő sebességet produkált egy normál közúti szakaszon.