Szinte minden szlogene hazugság volt a cégnek, repült is a GVH-bírság
Kiderült, hogy más burkolat is alkalmas kültéri használatra, a GVH el is meszelte a céget.
Kiderült, hogy más burkolat is alkalmas kültéri használatra, a GVH el is meszelte a céget.
Jelenleg a kivitelező kiválasztása zajlik.
Ráadásul a cég által fejlesztett térkő állításuk szerint tartósabb a betonnál, és egy átlagos családi ház energiaszükségletét biztosítani tudja 20 négyzetméternyi ilyen burkolat.
Az ATV úgy tudja, az épületet borító lapok egy része meglazult, félő, hogy a burkolat darabjai lezuhanhatnak.
Nem sérült meg senki, egy régi neonlámpa adta meg magát.
A Dobó téri vízijáték tavaly tavasszal egy tűzoltóautó, múlt pénteken pedig egy bálákat pakoló munkagép súlyát nem bírta el.
Felszedik a régi, rosszul lerakott és összetöredezett horvát mészkövet a pécsi Jókai térről, amit rózsaszínes árnyalatú olasz vulkanikus kőzettel burkolnak majd le, az ígértek szerint karácsonyra – derül ki a Dunántúli Naplóból. A belvárosi téren az elmúlt években botladoztak az arra járók a rossz burkolat miatt, kerekesszékkel, babakocsival sem volt egyszerű itt közlekedni.
Persányi Miklós a Liget zöld kormánybiztosa nem kérdőjelezi meg a projektet, bár nem mindennel ért egyet, szeptember 21-ére Liget Park Fórumot hív össze.
Alig egy hónap telt el az átadás óta, de bőven volt már javítanivaló az átépített Széll Kálmán téren. A mozgólépcsők leálltak, majd javítás után újraindították őket, de csak próbaüzemben. A fák egy része kiszáradt, gond volt a szökőkút vízellátásával és vandálok rongálták meg az egyik villamosmegállót – derült ki az RTL Híradó tudósításából.
A BKK szerint törvényes és átlátható a Széll Kálmán tér felújítási projektje, és cáfolták a Népszabadság információit, miszerint esetenként négyszázszoros eltérés is mutatkozott a két napja átadott Széll Kálmán tér átépítését végző konzorcium számláján szereplő összeg és a teljesítést igazoló mérnök által jóváhagyott ár között.
A vadiúj óra környékén kellett megbontani a burkolatot két nappal a felújított tér átadása után.
A szakértők szerint balesetveszélyessé vált a Déli pályaudvar melletti ötemeletes üzemi- és irodaépület burkolata, ezért a MÁV megkezdte a kőlapok bontását. Várhatóan két hónapig tart a munka, a gyalogosokat védőtető és mobilkerítés óvja. A bontás a vonatokat nem befolyásolja, de lesz olyan peron, amelyet lezárnak egy időre.
Nemrég újították fel, mégis újra burkolják most Budapesten a Dob utca elejét. A kiskörút és a Rumbach Sebestyén utca közötti részt lezárták a munka miatt – írja az Index. Az önkormányzat szerint az átmenő forgalom miatt ment tönkre a burkolat.