Az utak új királya: az orosz X6-os BMW, ami még a Lamborghini Urusnál is erősebb
Ez a négykerekű fenevad nem rejti véka alá a tudását: az extrán kiszélesített karosszéria mögött valódi versenytechnika lapul.
Ez a négykerekű fenevad nem rejti véka alá a tudását: az extrán kiszélesített karosszéria mögött valódi versenytechnika lapul.
Ennek a kékvérű négykerekűnek a platóján vélhetően egy betonkeverő és egy talicska könnyen szállítható lenne. A célközönség viszont valószínűleg inkább vadászatokhoz használná a gépet.
Íme a bizonyíték arra, hogy egy havas hegyen felfele menet nem minden a nagy teljesítmény.
A bajor márka meglepően rövid idő után vadonatújra cseréli aktuális kompakt SUV modelljét.
A japán gyártó ezúttal high-tech orgiával társította a futurisztikus designt. Mutatjuk a végeredményt.
Hamarosan teljesen meg fog újulni a stuttgarti márka legnagyobb divatterepjárója. A prototípusokat már javában tesztelik.
Ha alapvetően tetszik a GLA, de kicsit nagyobb autóra vágynánk, akkor hamarosan itt a nekünk szánt új csillagos modell.
A Ferrari hamarosan választ fog adni a Lamborghini Urusra, vagyis érkezőben a márka első SUV modellje.
Bár alapvetően nem tűnik túl bonyolult feladatnak, a helyes parkolás egyeseknek komoly gondot okoz. Mutatjuk, hogy mire gondolunk.
Habár egyre jobban tombol a divatterepjáró-őrület, a Golf eladási mutatóira továbbra is büszke lehet a Volkswagen.
Az olasz vállalat a közeljövőben egy a Stelviónál nagyobb SUV-val fog előrukkolni.
A toplista élén található modellt még csak megközelíteni sem tudták a riválisai. És nem túl meglepő módon Wolfsburgból érkezik ez a típus.
A sportos olasz márka modelljei nem igazán kelendőek, a munkások hosszabb szabadságot kaptak.
A német gyártó hivatalos fotókat közölt a gigantikus új SUV gyártási folyamatáról.
Mutatjuk, hogy milyen lenne az olasz gyártó első hot hatch kategóriás modellje, amitől joggal retteghetne az összes GTI-kategóriás autó.
Ilyen az, amikor egy szupergyors divatterepjárót és egy pickupot kereszteznek egymással.
Az EcoSport első változata sem dizájn, sem technika fronton nem brillírozott, most azonban itt a mindkét tekintetben alaposan átdolgozott új kiadás. De vajon sikerült-e a békát királyfivá változtatni?
Ha a hátsó ülések csak relatíve ritkán vannak használatban, akkor 2 ajtót nyugodtan le lehet spórolni az Urusról.
Elképesztő dolog, mindenesetre tény, hogy a leggyorsabb SUV-k akár 300 km/h feletti tempóra is képesek.
A négykarikás német vállalat hazai gyára egy új kompakt divatterepjáró gyártásának beindításával ünnepli meg alapításának 25. évfordulóját.