hvg.hu Élet+Stílus

Szabadulna a műanyagtól a Dove, ha tudna

Zöldül a népszerű szépségápolási márka. Bár az anyacége még mindig az egyik legnagyobb műanyaghulladék-termelő vállalat a világon, de legalább tesznek erőfeszítéseket, hogy előbb-utóbb ez ne legyen így.

HVG Extra A Nő

Jobb, ha van, mint ha nincs - Femvertising, avagy feminizmus a reklámokban

#LikeAGirl, #GirlsCan, #SheDoesIt – nem nagyon lehet már úgy kombinálni a hashtaget és a girl szót, hogy a végén ne egy létező médiakampányt kapjunk, amely a lányok és a nők erejét, bátorságát, kitartását magasztalja. Egyre több feminista üzenetet használ fel a reklám- és divatipar, a femvertising jelensége pedig elkerülhetetlenül felszínre hoz számos dilemmát a társadalmi felelősségvállalással, a feminizmus népszerűsítésével, de főként a hitelességgel kapcsolatban.

HVG Extra Business Business magazin

Hogyan csalogatnak be a márkák a történeteikkel?

A könnyen befogadható történeteket a cégek gyakran használják értékeik, vállalati kultúrájuk, jövőképük és termékeik bemutatásához. A történetek segíthetnek egy-egy brandet pozícionálni a piacon, márkahűséget építeni, vagy egyszerűen csak az ismertséget és az értékesítési számokat növelni. Hat vállalati példán mutatjuk be a sztorik felhasználását a márkaépítésben.

Hercsel Adél Gazdaság

Feminista reklámok: "Ki tud azonosulni a pucsító nővel?"

A reklámszakmának váltania kell, ha tényleg meg akarja érteni a nőket, sőt épp egy új korszak kezdetén állunk: szexizmussal és a nők tárgyiasításával ma már egyre kevésbé lehet bármit eladni. Főként az Y és a Z generáció várja el a márkáktól, hogy a profiton túl társadalmi hasznot is hajtsanak, közös ügyeinkben hitelesen szerepet vállaljanak. Nem véletlenül hódít a femvertising.

hvg.hu Plázs

Videó: Ezeken a férfiakon még ön is meg fog hatódni

Vasárnap ünnepli a világ az apák napját, a Dove pedig egy igazán megható videóval készült erre az alkalomra: összegyűjtött pár videót a netről, ahol férfiak tudják meg a legkülönböző módokon, hogy apák lesznek. Mindezzel persze a férfiaknak szóló termékeiket reklámozzák, de meg kell hagyni, stílusosan. Zsebkendőt előkészíteni, mi szóltunk!

hvg.hu Vállalkozás

Videó, ami a férfiakat is megkönnyeztetheti

Szituációk minden életkorban, amikor az ember az apját szólítja: a Dove egyperces reklámfilmben foglalta össze ezeket a hol önfeledt, hol válságos, hol pedig egészen hétköznapi pillanatokat. Utólag is boldog apák napját!

Orbán Viktor úgy jutott több pénzhez Brüsszelben, hogy valójában bukott

Orbán Viktor úgy jutott több pénzhez Brüsszelben, hogy valójában bukott

Ismét kilenc új koronavírus-fertőzöttet találtak

Ismét kilenc új koronavírus-fertőzöttet találtak

A fejtetvekkel is kibabrált, hogy a járvány alatt kevesebb a közös szelfizés

A fejtetvekkel is kibabrált, hogy a járvány alatt kevesebb a közös szelfizés

Szuperszonikus utasszállító gyártásába kezd a Virgin Galactic

Szuperszonikus utasszállító gyártásába kezd a Virgin Galactic

Ritka szép, teljesen átalakított 18 éves Mercedes pickupot árulnak

Ritka szép, teljesen átalakított 18 éves Mercedes pickupot árulnak

A koronavírus ellenére is több Porsche 911 fogyott, mint korábban

A koronavírus ellenére is több Porsche 911 fogyott, mint korábban

Hidegfronttal nyit a hét, jönnek a viharok

Hidegfronttal nyit a hét, jönnek a viharok

Magyar Közút: Hatalmas eső jön, csak indokolt esetben induljanak útnak!

Magyar Közút: Hatalmas eső jön, csak indokolt esetben induljanak útnak!

A címlapról ajánljuk