#dove

hvg.hu Élet+Stílus

Szabadulna a műanyagtól a Dove, ha tudna

Zöldül a népszerű szépségápolási márka. Bár az anyacége még mindig az egyik legnagyobb műanyaghulladék-termelő vállalat a világon, de legalább tesznek erőfeszítéseket, hogy előbb-utóbb ez ne legyen így.

HVG Extra A Nő

Jobb, ha van, mint ha nincs - Femvertising, avagy feminizmus a reklámokban

#LikeAGirl, #GirlsCan, #SheDoesIt – nem nagyon lehet már úgy kombinálni a hashtaget és a girl szót, hogy a végén ne egy létező médiakampányt kapjunk, amely a lányok és a nők erejét, bátorságát, kitartását magasztalja. Egyre több feminista üzenetet használ fel a reklám- és divatipar, a femvertising jelensége pedig elkerülhetetlenül felszínre hoz számos dilemmát a társadalmi felelősségvállalással, a feminizmus népszerűsítésével, de főként a hitelességgel kapcsolatban.

HVG Extra Business Business magazin

Hogyan csalogatnak be a márkák a történeteikkel?

A könnyen befogadható történeteket a cégek gyakran használják értékeik, vállalati kultúrájuk, jövőképük és termékeik bemutatásához. A történetek segíthetnek egy-egy brandet pozícionálni a piacon, márkahűséget építeni, vagy egyszerűen csak az ismertséget és az értékesítési számokat növelni. Hat vállalati példán mutatjuk be a sztorik felhasználását a márkaépítésben.

Hercsel Adél Gazdaság

Feminista reklámok: "Ki tud azonosulni a pucsító nővel?"

A reklámszakmának váltania kell, ha tényleg meg akarja érteni a nőket, sőt épp egy új korszak kezdetén állunk: szexizmussal és a nők tárgyiasításával ma már egyre kevésbé lehet bármit eladni. Főként az Y és a Z generáció várja el a márkáktól, hogy a profiton túl társadalmi hasznot is hajtsanak, közös ügyeinkben hitelesen szerepet vállaljanak. Nem véletlenül hódít a femvertising.

hvg.hu Plázs

Videó: Ezeken a férfiakon még ön is meg fog hatódni

Vasárnap ünnepli a világ az apák napját, a Dove pedig egy igazán megható videóval készült erre az alkalomra: összegyűjtött pár videót a netről, ahol férfiak tudják meg a legkülönböző módokon, hogy apák lesznek. Mindezzel persze a férfiaknak szóló termékeiket reklámozzák, de meg kell hagyni, stílusosan. Zsebkendőt előkészíteni, mi szóltunk!

hvg.hu Vállalkozás

Videó, ami a férfiakat is megkönnyeztetheti

Szituációk minden életkorban, amikor az ember az apját szólítja: a Dove egyperces reklámfilmben foglalta össze ezeket a hol önfeledt, hol válságos, hol pedig egészen hétköznapi pillanatokat. Utólag is boldog apák napját!

Amerika visszatért - mondta Joe Biden Brüsszelben

Amerika visszatért - mondta Joe Biden Brüsszelben

Lemond a Testnevelési Egyetem rektora

Lemond a Testnevelési Egyetem rektora

A leggazdagabbak a koronavírus-járványon is nyertek és nyerni fognak

A leggazdagabbak a koronavírus-járványon is nyertek és nyerni fognak

Miért nem szimatoltatjuk ki kutyákkal a Covidot, ha egyszer alkalmas rá az orruk?

Miért nem szimatoltatjuk ki kutyákkal a Covidot, ha egyszer alkalmas rá az orruk?

Gangl Edinának szinte minden bejött, Marco Rossit nyolcan is megelőzik - így áll a Kezdő tizenegy tippversenye két nap után

Gangl Edinának szinte minden bejött, Marco Rossit nyolcan is megelőzik - így áll a Kezdő tizenegy tippversenye két nap után

Vasúti csille alá szorult egy 14 éves fiú

Vasúti csille alá szorult egy 14 éves fiú

DK-s aktivistákra támadtak a fővárosban

DK-s aktivistákra támadtak a fővárosban

Istenes Bence: „Lassítanom kell”

Istenes Bence: „Lassítanom kell”

A címlapról ajánljuk
Még több hír a VOLKSWAGEN támogatásával