Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A szépségipari termékeket gyártó cég ugyan törölte a közösségi médiába szánt kisvideós hirdetést, és elismerte, hogy hibázott, bocsánatot is kért, de a nyomokat már nem lehet eltüntetni.
A hirdetésben egy színes bőrű nő látható, aki miután leveszi a pulcsiját, fehér pólós, fehér bőrű nővé változik át. Mellette a cég egyik testápolója. A bírálók azonnal rasszizmust kiáltottak. A cég visszakozott, de a botrányt nem tudta megállítani. A kommentáradatból idéző Washington Post a Dove szándékát nem érti: "Tényleg azt gondolták, hogy ezzel a hirdetéssel több színes bőrű vásárlót tudnak rávenni arra, hogy ezeket a termékeket használják?"
So uh... #Dove – what’s happening here? pic.twitter.com/v0PzdtWTBc
— Chasity ������������������ (@chasityscooper) 2017. október 7.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.