#dízelbotrány


Egy másik Volkswagen-motorral is baj lehet
 

Egy másik Volkswagen-motorral is baj lehet

A Volkswagen jelezte, hogy a korábbi tájékoztatással ellentétben, nemcsak az EA189-es, hanem az EA288-as motorcsalád is érintett lehet a mostani botrányban. Ha ezt a vizsgálatok is igazolják, akkor már több mint 11 millió darab járművet kell visszahívni a szervizekbe – írja az Automotive News Europe alapján a Portfolio.hu.

MTI MTI




Intő jel: még a robotipar is megsínyli a VW-botrányt
 

Intő jel: még a robotipar is megsínyli a VW-botrányt

Ha a világ legnagyobb autógyártója komoly gyártási problémába kerül a dízelbotrány miatt, akkor azt nem csak Wolfsburgban – illetve az Audi-, a Skoda-, a Seat-, a Porsche- és a VW-gyárakban, de azok beszállítóinál is – megérzik majd. Íme a top 10, akiknek ez a legjobban fájhat.

hvg.hu hvg.hu


VW-visszahívás: az 1,6-os motorokhoz csak egy év múlva nyúlnak
 

VW-visszahívás: az 1,6-os motorokhoz csak egy év múlva nyúlnak

A Volkswagen közölte, hogy hogyan és milyen ütemben hozná helyre a manipulált dízelmotorjait. A 2,0-es motoroknak elég lesz egy szoftverfrissítés, de az 1,6-osokhoz csak egy év múlva tudnak hozzányúlni. Lesz olyan eset is, amikor a kocsi cseréje lehet a legkézenfekvőbb megoldás.

MTI MTI


FAZ: Januárban hívják vissza a dízeles Volkswageneket
 

FAZ: Januárban hívják vissza a dízeles Volkswageneket

Európában várhatóan 2016 januárjában kezdődhet meg a Volkswagen dízelautóinak viszahívása a közelmúltban kirobbant károsanyag-kibocsátási botrány miatt – nyilatkozta a Frankfurter Allgemeine Zeitungnak Matthias Müller, az autógyártó cég újdonsült vezérigazgatója.

hvg.hu hvg.hu





Enyhe hatása lehet a dízelbotránynak a magyar gazdaságra
 

Enyhe hatása lehet a dízelbotránynak a magyar gazdaságra

Londoni pénzügyi elemzők szerint a német Volkswagen teszteredmény-hamisítási botrányának valószínűleg csak korlátozott hatása lesz a magyar gazdaságra. A botrány miatt az autóvásárlási igény más márkák iránt nőhet meg, de ez nem veszélyezteti a magyar autógyártó ipart.

MTI MTI





Újabb csapás érhet 11 millió autóst a dízelbotrány miatt
 

Újabb csapás érhet 11 millió autóst a dízelbotrány miatt

Autóipari szakértők szerint szoftvercserére és valószínűleg mechanikai beavatkozásra is szükség lesz a Volkswagen AG amerikai dízelbotrányában érintett modelljeivel megegyező mintegy 11 millió motornál, ami feltehetőleg a teljesítmény és az üzemanyag-felhasználás hatékonyságának rovására megy majd.

MTI MTI