Az autók közt száguldott egy rolleres az Árpád hídon - videó
Az biztos, hogy a belső sávban nem közlekedhetett volna.
Az biztos, hogy a belső sávban nem közlekedhetett volna.
Világszerte emelkedik az elektromos rollerekkel kapcsolatos balesetek száma, idén Magyarországon már ketten vesztették életüket úgy, hogy nem másik járművel ütköztek. Egy átfogó szabályozás biztonságosabbá tehetné a rolleres közlekedést, Révész Máriusz „kerékpáros államtitkár” és a főváros is régen elkészült a saját javaslataival, ám az állam lassan halad a KRESZ-módosítással.
A testület érdemi vizsgálat nélkül visszautasította a panaszt.
Több eljárás is indult már amiatt, hogy valaki ittasan használt elekromos rollert, de valaki az Alkotmánybírósághoz fordult, mivel szerinte erről a közlekedési eszközről a jog az ő büntetése idején nem is rendelkezett. Nehezíti a dolgot, hogy nincs átfogó szabályozás.
Most először Leica kameraszettel és IP68-as vízállósággal támad a Xiaomi őszi T-sorozata, mely kiszáll a megapixel-háborúból és a kiváló ár/érték arányra fókuszál. Teszten a Xiaomi 13T Pro.
Pénzbírságot is kapott, és utánképzésre is mehet, ahol elvileg olyan járművel kellene vizsgázni, mint amivel szabálytalankodott.
Egy autós pedig a M6-os autópályán tévesztett irányt.
Pár ezer forintos pluszköltséggel mindenképpen lehet majd számolni a gyorsabb gépek tulajdonosainak.
Miközben egyre több van belőlük, még mindig nem tud velük mit kezdeni a szabályozás.
Egyre több helyen próbálják valahogy kordában tartani a sokszor balesetveszélyesen közlekedő rollereseket.
Átlagosan 10-ből kilenc esetben a rollerezők okozzák a baleseteket.
Bátran nevezhető extrém gyorshajtásnak ez is.
A katasztrófavédelem szerint nem került káros anyag a levegőbe.
Elegük lett a rollerkáoszból, komoly szigorítások jönnek.
Zalaegerszegen pusztítottak a lángok.
Az áldozat életveszélyes fejsérülést szenvedett.
A gelsenkircheni rendőrség keresi, ki hagyta a földön fekve azt a rollert, amely az 59 éves férfi halálához vezetett.
Egy kötelet azért rákötöttek előtte.