Így utazhat olcsón és sokat 2013-ban
Kevesebb a hosszú hétvége 2013-ban, de ha most megtervezzük az évet, több mint 5 hetet utazhatunk - és csak néhány napot kell ehhez kivennünk! Utazási naptár.
Kevesebb a hosszú hétvége 2013-ban, de ha most megtervezzük az évet, több mint 5 hetet utazhatunk - és csak néhány napot kell ehhez kivennünk! Utazási naptár.
Átalakul jövő év közepétől a német Lufthansa-csoporthoz tartozó diszkont légitársaság, a Germanwings termékkínálata - közölte csütörtökön a légitársaság, amely Budapestről Kölnbe és Stuttgartba is üzemeltet rendszeres járatot.
Hogyan tudjuk elcsípni a legolcsóbb fapados járatokat? Ha a repülőtéren alszunk. Stansteden ingyen zuhanyozhatunk, ehetünk, ihatunk, videó játékkal tölthetjük az időt.
Európai járatai jobb jövedelmezősége érdekében a Lufthansa úgy döntött, hogy több városba, például Stuttgartba, Hamburgba, Kölnbe és Düsseldorfba közlekedő járatait a jövőben leányvállalata, a Germanwings fogja üzemeltetni - írta a Turizmus Panoráma Bulletin. Ezzel párhuzamosan a magas kiszolgálást nyújtó diszkont légitársaságként működő Germanwings alaposan megújul és sokkal inkább a hagyományos légitársaságok szolgáltatásait nyújtja majd.
Mától működik a helyfoglalás az easyJet járatokon.
Jelentősen visszavette budapesti tevékenységét, 40 százalékos leépítést jelentett be csütörtökön a Ryanair, 10 útvonalat megszüntet és további 9 desztináció esetében ritkítja a jártokat 2013. január 13-tól.
Egymás mellett sorakoznak a sátrak a Liszt Ferenc repülőtéren, amelyet a reptér üzemeltetője szerint a diszkont légitársaságok miatt húztak fel a betonon.
A Ryanair vezérigazgatója szerint teljesen felesleges biztonsági övek használatát előírni a repülőgépeken, mert azok egy esetleges légi szerencsétlenségnél úgysem védenének meg az utasokat. Michael O’ Leary arra hivatkozik, hogy a metróban és a vonatokon sincs ilyen tartozék. A Ryanair szakemberei biztonsági övek helyett inkább azon törik a fejüket, hogyan lehetne olcsó állóhelyeket kialakítani az európai járataikon.
Bruges (Brügge) egy ékszerdoboz. Pici, gazdag és drága. Ki ne szeretné hazavinni a saját ékköveit?
Tíz százalékkal nőtt a Ryanair profitja az első félévben, mert emelkedtek a jegyárak, illetve olcsóbb lett az üzemanyag. Európa legnagyobb fapados légitársasága felfelé módosította az üzleti éve egészére várható profitra vonatkozó előrejelzését.
Kényelmesen, úriasan, rövid hétre. Trükkök és teljes költségvetés 1 főre, 5 napra, 2 fős kirándulás esetén.
Párizs valóban drága? Az. De ha jó a költségvetése, és ismeri a trükköket, akkor kompromisszum nélkül élvezheti a fények városát. 4 nap, 100 000 forint.
Ha már előrelátóan lefoglalta a repülőjegyet, azt se felejtse el, hogy a repülőtérről be kell jutnia a városba. Megtakarítási matek előrelátóknak és pazarlóknak, két főre, londoni példákkal.
Rejtett díjak, plusz díjak, kisbetűs részben elrejtett díjak, túlárazás… Ócska trükkök, gondolja a feldühödött utazó, amikor szembesül vele, hogy a fapados járat mégsem 1000 forintba kerül.
Az ír fapadosokat működtető Ryanair két éve bosszantja az utasokat. Újabb és újabb ötletekkel áll elő, amivel egyre drágább az olcsó járat, vélik brit és amerikai utazási szakírók. Az utasok a Facebookon dühöngenek.
Kilométereket kell gyalogolnunk a nemzetközi repülőtereken, mire feljutunk a fedélzetre. A biztonsági ellenőrzés lassú, a beszállásig hosszú a folyosó.
Meghatározatlan időre felfüggesztette rendszeres járatait az OLT Express Regional lengyel fapados légitársaság, amelynek visszavonta a koncesszióját pénteken a Polgári Légiközlekedési Hatóság (ULC) – adta hírül a TVN24 hírtévé.
Ha Madrid és Barcelona megduplázza a repülőtéri adót, majdnem 500 járatot leállít a Ryanair.
A magyar fapados bevezetné a kézicsomag díjat, de egy angol felmérés szerint ezzel elvesztenék az utasaikat.
Több mint kétmilliárd dollárért vásárolt húsz Airbus A321-es típusú repülőgépet az UTair, Oroszország harmadik legnagyobb légitársasága.