Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Jelentősen visszavette budapesti tevékenységét, 40 százalékos leépítést jelentett be csütörtökön a Ryanair, 10 útvonalat megszüntet és további 9 desztináció esetében ritkítja a jártokat 2013. január 13-tól.
Sokadjára sem sikerült megegyezni a Budapest Airport tulajdonosával, a Hochtieffel a Ryanairnek. "Tíz járatot bezárunk, további 9-nél pedig csökkentjük a járatsűrűséget, mindezek nyomán 800 ezerrel csökken az általunk szállított utasok száma" - jelentette be csütörtökön Michael O'Leary, a fapados légitársaság vezérigazgatója budapesti sajtótájékoztatóján.
Az ír társaságnak legfőképpen a Budapest Airport által nyújtott szolgáltatások színvonalával van baja, ezt többször is jelezték a Hochtiefnek, de szerintük az erre adott válasza a cégnek azt jelentette: "ha nem tetszik, mehetnek". "Ott tesznek keresztbe nekünk, ahol tudnak" - fogalmazott O'Leary.
A Ryanair nemrégiben hat pontban foglalta össze a Hochtief számára, hogy mit kifogásol Budapesten: többek között a szerintük indokolatlan költségemelést, a repülőtéri szolgáltatások elégtelen voltát, a "sátortábort". Erre adott válaszában azonban a Hochtief nem mutatott különösebb hajlandóságot a változtatásra. A csütörtöki sajtótájékoztató után O'Leary és a Liszt Ferenc Repülőtér vezetői ismét tárgyalóasztalhoz ültek.
A Ryanair vezére azt is nehezményezte, hogy a Magyar Polgári Légügyi Hatóság "különösebb indoklás nélkül" 20 százalékos áremelést jelentett be. O'Leary ezt azért is indokolatlannak tartja, mert a légtérben éppen hogy csökken a forgalom, nemhogy növekedne.
A Ryanair - tevékenységének leépítésével párhuzamosan - a Budapesten állomásozó 5 repülőgép közül kettőt máshova telepít. Azzal kapcsolatban, hogy a Ryanair kivonul-e Magyarországról, a cégvezér kétértelműen fogalmazott. Egyrészt azt sugallta, hogy az 1,2 millió utas azért jelentős forgalom, másfelől azonban nem hagyott kétséget afelől, hogy ha ez az állapot sokáig így marad, nem haboznak lépni.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Az elektromos járművek terjedésével az akkumulátorgyárak már bevették Európát, de sürgősen gondoskodni kell az akkuhulladék feldolgozásáról is. A becslések nagyon rövid időn belül mennyiségi ugrást jósolnak.
Felföldi József szerint a végjátékban a NER levetett minden álcát, és már simán csak lop.