Egyre több felső vezető külföldről keres megfelelő szakembert
Még egy elemzés, amely szerint optimisták a felső vezetők. Sőt, soha nem voltak optimistábbak, de azért ha tehetik, elmennek nyugatra dolgozni.
Még egy elemzés, amely szerint optimisták a felső vezetők. Sőt, soha nem voltak optimistábbak, de azért ha tehetik, elmennek nyugatra dolgozni.
Lezárták a közbeszerzési eljárást, több mint 33 milliárd forintért villamosítják a Budapest–Esztergom-vasútvonalat. Újabb állomásépületeket újítanak fel, valamint hozzányúlnak az Angyalföld és Újpest közötti szakaszhoz is.
A csőtöréskor kiömlő víz alámosta egy fa gyökérzetét, ami megdőlt, és veszélyezteti a vasúti forgalmat. Leállították a vonatokat errefelé.
Akár 50 perces késések is lehetnek. Az ok: egy szakaszon megrongálódott a felsővezeték.
Mindent el kell távolítani a péti Nitrogénművek felé haladó teherkonvoj útjából, mert túlméretes és túlsúlyos a szállítmánya. A gönyűi kikötőből indult, és a tervek szerint négy nap alatt ér Pétfürdőre. Még a felsővezetékeket is el kellett távolítani az útjából, így a konvoj útjába eső településeken egy ideig nem lesz áram.
Fa dőlt a felsővezetékre, emiatt lezárták a vasúti pályát a Budapest-Veresegyház-Vác vonalon kedd este.
Nem járnak a vonatok a Nyugati pályaudvar és Rákosrendező között, mert megsérült a nyílt pályán a felsővezeték – közölték a vasúttól. Az esztergomi, szobi, váci és veresegyházi vonatok utasai késésre számíthatnak a délutáni csúcsforgalomban.
Első látásra a kínai kontármegoldásokat idézheti az a szegedi társasház, amelyet a Felső Tisza-parton építenek. Nem vették ki ugyanis az ott lévő lámpaoszlopot, hanem szó szerint beleépítették a házba, méghozzá szándékosan. Otthagyni azonban nem fogják – derül ki a Délmagyarország cikkéből.
Leszakította a felsővezetéket egy teherautó a budapesti Baross téren kedden délelőtt – közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).
Műszaki hiba és bizonyos munkálatok miatt a Budapest-Újszász-Szolnok, illetve a Budapest-Gödöllő-Hatvan vasútvonalakon késnek az elővárosi vonatok – közölte a Mávinform csütörtökön.
A 3-as, a 41-es, az 51-es és az 52-es villamos még mindig nem jár egyes szakaszokon. Két trolibuszvonalon sem állt helyre egyelőre a rend.
A MÁV szerint várhatóan egy hónapon belül kiírhatják az esztergomi vasútvonal villamosításáról szóló közbeszerzési eljárást – írja a Népszabadság. Azt már korábban tudni lehetett, hogy a nyári menetrendváltáskor indulhat újra a forgalom a felújított pályán. A felsővezeték tartóoszlopait már felállították. A villamosítást az ígéretek szerint elsősorban hétvégén végzik majd, és akkor még visszatérhetnek majd a pótlóbuszok.
Megsérült az Albertirsa-Göd közötti 400 kilovoltos, valamint az Ócsa-Zugló közötti 220 kilovoltos távvezeték. A szélsőséges időjárás következtében több oszlop kidőlt, és a vezeték az M31-es autóútra zuhant.
A szakemberek várhatóan 7 órára javítják meg a leszakadt felsővezetéket, de a menetrend csak dél körül áll helyre.
Akár egy órát is késhetnek a vonatok felsővezeték-hiba miatt a Budapest-Hatvan-Miskolc, illetve a Budapest-Újszász-Szolnok vonalakon.
Meghibásodott a felsővezeték, emiatt 15-20 perces késéssel közlekednek a vonatok a ceglédi vonalon – közölte a Mávinform.
Pótlóbuszok járnak a H6-os HÉV helyett Szigetcsép és Tököl között kábellopás miatt.
Péntektől egészen augusztus elejéig buszokkal pótolják a teljes vonalon a 80-as és a 80A-s trolibuszokat Budapesten – közölte a BKK.
A váci vasútvonalon is elszakadt a felsővezeték, emiatt 20-30 percet késnek a vonatok – közölték a Mávinformtól. A nyíregyházi és a győri vonalon szintén felsővezeték-szakadás miatt kell késésekre számítaniuk az utasoknak.
Körülbelül félórás késéssel közlekednek a vonatok a Budapest-Komárom-Győr és a Budapest-Cegléd-Debrecen-Nyíregyháza vonalon, mindkét helyen a felsővezeték szakadt el – közölték a Mávinformtól.