#gopro







Hogyan csalogatnak be a márkák a történeteikkel?
 

Hogyan csalogatnak be a márkák a történeteikkel?

A könnyen befogadható történeteket a cégek gyakran használják értékeik, vállalati kultúrájuk, jövőképük és termékeik bemutatásához. A történetek segíthetnek egy-egy brandet pozícionálni a piacon, márkahűséget építeni, vagy egyszerűen csak az ismertséget és az értékesítési számokat növelni. Hat vállalati példán mutatjuk be a sztorik felhasználását a márkaépítésben.

HVG Extra Business HVG Extra Business


Jó hírt kaptak, akik Karma drónt szeretnének
 

Jó hírt kaptak, akik Karma drónt szeretnének

A múlt év egyik nagyon várt technikai eszköze a GoPro drónja volt, a bemutatkozás azonban nem egészen úgy sikerült, mint ahogy a cég tervezte. Most azonban úgy tűnik, nincsen vége mindennek, jövőre újra forgalomba kerülhetnek a Karma drónok.

hvg.hu hvg.hu