Megkezdődött a legizgalmasabb új BMW, az M2 gyártása
6 hengeres motorral, kéziváltóval és hátsókerék-hajtással támad a bajor gyártó kompakt újdonsága.
6 hengeres motorral, kéziváltóval és hátsókerék-hajtással támad a bajor gyártó kompakt újdonsága.
A bivalyerős öthengeres Audi motorral szerelt újdonságnak 2,5 másodperc is elég a 0-100-as sprinthez.
A Ford GT eddigi legextrémebb verziója több mint 800 lóerős teljesítményt szabadít rá az aszfaltra.
A tisztán elektromos hajtású minibusz kiváló eredménnyel teljesítette az Euro NCAP-tesztet.
A bajor sportkupé 6 hengeres motorjában találtak még jó néhány eddig szunnyadó lóerőt.
A legendás olasz sportkocsi ezen példányával eddig kevesebb mint 5 ezer kilométert tettek csak meg.
Ilyen az, amikor spanyolok vesznek kezelésbe egy japán roadstert.
A japán gyártó izgalmas apró roadstere új felszereltségi szinteket, két limitált szériát és egy új fényezést kapott.
A BMW M GmbH legexkluzívabb modelljében a gyártó valaha készült legerősebb közúti 6 hengeres erőforrása rejtőzik.
Ez a vörös fényezésű olasz sportkocsi 3 évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
A japán gyártó új SUV-ja kétféle dízel kivitelben kapható.
Aki helyet foglal ebben a régi Porschéban, az kapásból a 80-as évek rali gyorsasági szakaszain érezheti magát.
A közel 4 évtizedes múltra visszatekintő olasz sportkocsit alig több mint 5 ezer kilométerrel kínálják eladásra.
Ilyen az, amikor egy kocsi automata váltós kivitele olcsóbban hazavezethető, mint a manuális egységgel szerelt verzió.
Íme a megoldás azoknak, akik az MC20 gyári alapváltozatát esetleg egy kicsit unalmasnak találják.
A csúcskategóriás 911-es remek boxermotorjában sikerült még találni 245 eddig szunnyadó lóerőt.
Hiszen az mégsem járja, hogy a csúcsmodell teljesítménye holmi 700 lóerő alatt maradjon.
Nem, ezúttal kivételesen nem egy újabb 2,5 tonnás elektromos SUV-ot mutattak be.
A normál M3-nál erősebb és könnyebb CSL-ből kevesebb mint 1400 példány készült.
A japán sportkocsi ezen nagyon megkímélt példányával kevesebb mint 8 ezer kilométert tettek csak meg.