1221 lóerős új Ford Mustang tűnt fel a színen
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg még a Shelby GT500-at is picit gyengének találják.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg még a Shelby GT500-at is picit gyengének találják.
Az olasz gyártó új fényszóróval és digitális műszeregységgel modernizálta szedánját és divatterepjáróját.
A vérfrissítésen átesett bajor roadster minimum 16,5 millió forint ellenében állítható be a garázsunkba.
A zuffenhauseni gyártó legfrissebb újdonsága a 70-es évekre pillant vissza.
A kifutó C-Klasse legsportosabb csúcsmodelljének motorjában találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Nemcsak az 50-es években, hanem még ma is tiszteletet parancsol a 300 SL 260 km/h végsebessége.
Bal kéz a csapott kormányon, jobb tenyér a kézi váltó rideg golyóbisán, mögöttünk ordít a kompresszoros V6, az erő pedig csak és kizárólag a hátsó Eagle F1-eseket gyötri. Kipróbáltuk a Lotus utolsó benzines modelljét, a vadonatúj Emirát, ami után már 600-2000 lovas elektromos szörnyetegek jönnek.
Ez az új 911-es garantáltan nem jön majd gyakran szembe az utakon, ugyanis egyetlen példány készült belőle.
A nyitható tetejű fekete sportkocsival eddig alig több mint ezer kilométert tettek csak meg.
A zuffenhauseni gyártó legfrissebb sportkocsija hétfokozatú kéziváltóval és csökkentett tömeggel támad.
A közel 300 km/h végsebességű különleges Opelben egy erőhiányban abszolút nem szenvedő biturbó 6 hengeres motor rejtőzik.
Ezzel a 11 éves japán szupersportkocsival eddig alig több mint 6 ezer kilométert tettek csak meg.
Néhány kiegészítő megrendelésével minden korábbinál agresszívabb külsőt kaphat a kis M2-es sportkupé.
A nemrég debütált 911 GT3 RS több mint 10 másodpercet vert a Zöld Pokolban a 911 GT3-ra.
A léghűtéses régi 911-es egyenesen a 60-as évekbe repít vissza bennünket.
Az elképesztő gyorsulás egy duplaturbós V8-as benzinmotor földöntúli erejének köszönhető.
A 718 Boxster és a 718 Cayman mostantól különleges Style Edition kivitelben is elérhető.
Beárazták a 2-es kupé legsportosabb kivitelét, a 460 lóerős új M2-t.
Van megoldás arra az esetre, ha valaki esetleg kevesli a remek 6 hengeres biturbó motor 460 lóerős teljesítményét.
Erős motor, kézi váltó, hátsókerék-hajtás és könnyű kasztni – kell ennél több?